سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «اینجا شهر دیگریست» در فرهنگسرای رضوان

inja-shahre-digarist

فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ۱۹ و ۲۰ تیرماه در فرهنگسرای رضوان روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ۱۹ و ۲۰ تیرماه در فرهنگسرای رضوان روی پرده می‌رود.

سوره سینما- فیلم سینمایی «اینجا شهر دیگریست» پنج‌شنبه ۱۹ تیرماه ساعت ۱۷ و جمعه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۰ به همت موسسه پخش و توزیع فیلم «آفتاب عالمتاب» و فرهنگسرای رضوان در این فرهنگسرا اکران می‌شود. در «اینجا شهر دیگری است» پریوش نظریه، هومن برق‌نورد، میلاد کی‌مرام، علیرضا کمالی‌نژاد، حسین سلیمانی، مسعود انتظاری و… به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.

فیلمنامه «اینجا شهر دیگری است» توسط حمید امجد نوشته شده و داستان فیلم زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السّلام را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود.  فیلم یک شب پس از ضربت خوردن حضرت‌علی تا زمان شهادت را به تصویر خواهد کشید و قصه در مدت زمان ۲۴ ساعت می‌گذرد. داستان حول محور چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا خواهند کرد.

«اینجا شهر دیگری است» به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه و تولید شده است و اکران عمومی این اثر بر عهده موسسه  پخش و توزیع فیلم «آفتاب عالمتاب» است، این فیلم از چهارشنبه یازدهم تیرماه به سرگروهی سینما فرهنگ روی پرده سینماها رفته است. فرهنگسرای رضوان در گلزار شهداء بهشت زهرا (س)، خیابان رضوان، روبروی جایگاه جلوس حضرت امام (ره)، واقع شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>