سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«هفت سنگ» قابل تحمل نیست/ احتمال آغاز تولید «سلام مامان» بعد از ماه رمضان

asghar-tavasoli

یک کارگردان تلویزیونی از کیفیت پایین مجموعه رمضانی «هفت سنگ» انتقاد کرد.

یک کارگردان تلویزیونی از کیفیت پایین مجموعه رمضانی «هفت سنگ» انتقاد کرد.

اصغر توسلی کارگردان تلویزیون با اشاره به ضعف سریال‌های ماه رمضان امسال به سوره سینما گفت: من مجموعه «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم را دیده‌ام که دارای یک خط و روال طبیعی است. اما سریال «هفت سنگ» که به اعتقاد من کپی بدی است، قابل تحمل هم نیست و علاوه بر سکانس های طولانی و زائد، بازی‌های بدی دارد و انتخاب بازیگر در آن غلط است.

وی در ادامه با انتقاد از تلویزیون افزود: مدیران تلویزیون چطور دست به انتخاب چنین آثاری می‌زنند که قصه آنها بد نوشته شده و با وجود حضور بازیگران توانمندی چون پرویز پور حسینی، مهدی سلطانی و شبنم مقدمی ، بازیهایش بد است و پذیرفتنی نیست؟ چرا باید با وجود هنرمندان توانایی که اکنون منتظر کار هستند، شاهد حضور بازیگران تکراری در این آثار باشیم که نقش آنها پذیرفتنی نیست و مدیران نباید اجازه چنین کاری را می‌دادند.

توسلی در ادامه درباره آغاز فیلم تلویزیونی «سلام مامان» گفت: طبق صحبت هایی که صورت گرفته قرار است پس از مشخص شدن عوامل که من درباره آنها پیشنهادهایی را ارائه کردم، وارد مرحله پیش‌تولید شویم. فکر می کنم هفته آینده عوامل مشخص شوند. این فیلم هزینه چندانی ندارد و یک کار کم بازیگر است که ۶۰ درصد از آن در لوکیشن های خارجی و ۴۰ درصد داخلی است و در تهران هم اتفاق می افتد. بعد از ماه مبارک رمضان کار را آغاز کنیم و حدود ۲۰ روز تا یک ماه تصویربرداری به طول بیانجامد.

کارگردان «روزگار جوانی » با اشاره به فیلمنامه دیگری که به شبکه دو ارائه شده گفت: فیلمنامه «فرشته‌ها در همین نزدیکی اند» برای تولید در شبکه دو ارائه شده بود که با سرمایه گذار صحبت هایی انجام شده، ولی هنوز مشخص نیست و در کل ما به همراه دوستان دیگر فیلمنامه هایی را آماده می کنیم و بطور قطع شرایط اقتصادی تلویزیون مساعد خواهد شد و ما هم کار خواهیم کرد تا مردم آثار خوبی را شاهد باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>