سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

ضعف سریال‌ها به نفع سینما/ تکلیف اکران فیلم «گاو» مشخص نیست

cinema

فروش فیلم‌های سینمایی در شب‌های ماه رمضان امیدوار کننده است و فیلم سینمایی «ردکارپت» بیشترین فروش را دارد.

فروش فیلم‌های سینمایی در شب‌های ماه رمضان امیدوار کننده است و فیلم سینمایی «ردکارپت» بیشترین فروش را دارد.

هادی منبتی مدیرعامل موسسه تصویر شهر به سوره سینما گفت: امسال فیلم‌های قابل قبولی برای اکران در این فصل داریم و همین به جذب مخاطب کمک کرده، البته ضعف سریال‌های تلویزیونی هم در این امر دخیل بوده، من تنها چند قسمت یکی از سریال‌های مناسبتی را دیدم و برای دیدن آن چندان راغب نشدم شاید مردم هم به همین دلیل امسال تمایلشان به سینما رفتن بیشتر شده است.

وی افزود: البته تلویزیون جای خود را دارد و برنامه هایی که برای این ایام در نظر دارد همه از ویژگی های خاصی برخوردارند، ولی وقتی مردم رضایت چندانی از برنامه های سرگرم کننده مثل سریال نداشته باشند دلیلی برای خانه ماندن و سرگرم شدن با تلویزیون ندارند و ترجیح می‌دهند این شب‌ها بیرون بیایند و طبیعتا یکی از گزینه‌هایشان رفتن به سینما است.

وی افزود: پرفروش ترین شب های گیشه پنجشنبه و جمعه‌ها است. ضمن اینکه از هفته دوم ماه رمضان اکران فیلم های خاطره انگیز در پردیس‌ها آغاز شده است. در هفته فیلم ناصر تقوایی استقبال نسبتا خوبی را شاهد بودیم و از امروز هم اکران فیلم های داریوش مهرجویی را روی پرده داریم. اگرچه تکلیف فیلم سینمایی «گاو» هنوز مشخص نیست اما برای فیلم های دیگر مثل «پری» و «میکس» مجوز گرفتیم و امتیاز پخش «مهمان مامان» را هم از تلویزیون دریافت کردیم.

منبتی گفت: از هفته بعد هم فیلم‌های مرحوم علی حاتمی را روی پرده خواهیم برد. ضمن اینکه به احتمال زیاد نوبت اکران عید فطر از بیست و پنجم ماه رمضان آغاز می‌شود. البته «ردکارپت» هم جزو آن محسوب می‌شود. به این ترتیب فیلم سینمایی «شهر موشها» اگرچه هنوز قرارداد آن نیامده است اما برای نوبت دوم اکران فطر در نظر گرفته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>