سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۳ در ۹:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب

بازگشت صمدی به سینما/ آغاز تولید فیلم اواخر تابستان

yadollah-samadi

کارگردان مجموعه «شوق پرواز» قصد دارد امسال فیلمی برای مخاطب نوجوان بسازد.

کارگردان مجموعه «شوق پرواز» قصد دارد امسال فیلمی برای مخاطب نوجوان بسازد.

یدالله صمدی کارگردان سینما و تلویزیون درباره فعالیت اخیر خود به سوره سینما گفت: قصد دارم امسال یک فیلم سینمایی بسازم که فیلمنامه آن اقتباسی از رمان «پدر آن دیگری» نوشته پرینوش صنیعی است و نام فیلم را هم از روی همین رمان برداشتم. فیلمنامه نوشته شده و در حال بازنویسی آن هستم و امیدوارم که پس از پایان این مرحله بتوانیم تا آخر مردادماه یا اوایل شهریورماه این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی با اشاره به مضمون این داستان و ویژگی های آن گفت: این داستان به مسائلی چون کودکان و خانواده و در واقع تبعیض میان کودکان می‌پردازد. من با توجه به این مسائل داستان را برای تولید فیلم انتخاب کردم.

این کارگردان با بیان اینکه در نگارش فیلمنامه «پدر آن دیگری» از کامبوزیا پرتوی کمک گرفته ادامه داد: هنوز هیچ یک از عوامل پشت و جلوی دوربین انتخاب و قطعی نشده اند و فکر می‌کنم تا حدود ۲۰ روز آینده این اتفاق صورت بگیرد.

سریال «هفت سین» به کارگردانی یدالله صمدی نوروز ۱۳۹۲ از شبکه تهران روی آنتن رفت. صمدی فیلم‌های سینمایی «دو نفر و نصفی»، «ساوالان»، «اتوبوس»، «معجزه خنده» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>