سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۳ در ۸:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

«حباب» در جنوب فیلمبرداری می‌شود/ داستان مشکلات یک مرد

iman-afsharian

کارگردان فیلم سینمایی «فردا» این روزها مشغول نگارش فیلمنامه‌ای جدید است.

کارگردان فیلم سینمایی «فردا» این روزها مشغول نگارش فیلمنامه‌ای جدید است.

ایمان افشاریان در رابطه با تازه ترین کار سینمایی خود به سوره سینما گفت: در حال نوشتن یک فیلمنامه هستم که احتمالا تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن برای جذب سرمایه گذار و دریافت پروانه ساخت آن اقدام خواهم کرد. تصمیم دارم کارگردانی را خود به عهده بگیرم. این فیلمنامه موقتا «حباب» نام دارد و یک ملودرام اجتماعی است. داستان در رابطه با زندگی مردی است که بعد از چند سال به روستایش برمی‌گردد تا شریط زندگی خود و خانواده اش را عوض کند. این فیلمنامه برخلاف «فردا» قصه‌ای یک خطی دارد و موضوع مشخصی را دنبال می کند.

وی درباره زمان فیلمبرداری این پروژه افزود: که قصه این فیلم در یکی از شهرهای جنوبی رخ می‌دهد، با توجه به شرایط آب و هوایی برای اینکه زمان مناسب را از دست ندهیم درصددیم قبل از پاییز پروانه ساخت و تهیه کننده فیلم را مشخص کنیم تا بتوانیم اواسط مهرماه فیلم را کلید بزنیم.

ایمان افشاریان سال گذشته فیلم سینمایی «فردا» را با همکاری مهدی پاکدل کارگردانی کرد. این فیلم مهرماه امسال روی پرده می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>