سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

تدوین «روز مبادا» تمام شد/ پیش‌تولید «جنجال در عروسی» بعد از ماه رمضان

faezeh-azizkhani

محمد احمدی گفت: فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

محمد احمدی گفت: فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

احمدی در رابطه با تازه ترین فعالیت های سینمایی خود به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی رضا خطیبی سرابی هم بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود و بلافاصله فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. تمام ماجرای فیلم در یزد اتفاق می‌افتد و بازیگران در این شهر جلوی دوربین خواهند رفت. فیلم کمدی «جنجال در عروسی» پر کاراکتر و در ژانر کودک و نوجوان است. برای این پروژه قطعا از بازیگران مطرح و حرفه ای سینما استفاده خواهیم کرد. هنوز هیچ یک از عوامل تولید مشخص نشده و ما بعد از ماه رمضان برای بازبینی لوکیشن به یزد خواهیم رفت.

محمد احمدی افزود: پیش از این هم برای پخش جهانی فیلم سینمایی «دو ساعت بعد مهرآباد» ساخته علیرضا فرید اقدام کردیم. این فیلم در اختیار واحد بین الملل موسسه رسانه های تصویری قرار دارد و مسئولان در حال پیگیری برای حضور در جشنواره ها و فروش بین المللی هستند.

هدیه تهرانی، سمیرا مدنی، مجید عزیزخانی، شانی عزیزخانی و … بازیگران «روز مبادا» هستند. عباس کیارستمی مشاور کارگردان این پروژه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>