سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش همه فیلم‌های اکران عید فطر در سینما آزادی/ سانس اول رایگان نیست، نیم‌بهاست

cinema-azadi

همه فیلم‌های سینمایی نوبت اکران عید فطر از امروز چهارشنبه اول مردادماه در پردیس سینمایی آزادی اکران می شوند.

همه فیلم‌های سینمایی نوبت اکران عید فطر از امروز چهارشنبه اول مردادماه در پردیس سینمایی آزادی اکران می شوند.

رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی با اشاره به اینکه سرگروهی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را پردیس آزادی به عهده دارد در رابطه با اکران عید فطر در این سینما به سوره سینما گفت: روز گذشته همه فیلم های اکران رمضان را از پرده برداشتیم و از امروز چهارشنبه اول مردادماه ۵ سالن سینمای ما به نمایش ۵ فیلم عید فطر اختصاص یافته است. ۴ فیلمی که به تازگی اکران شده آثار قابل قبولی هستند و قطعا در کنار «ردکارپت» که پیش از این در فروش جواب مثبت از گیشه گرفته می‌تواند شرایط خوبی که برای سینما بوجود آمده را تداوم بخشد.

وی در رابطه با اینکه دیروز خبری مبنی بر اینکه سانس اول همه سالن‌های سینما آزادی رایگان است در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده توضیح داد: این خبر اشتباه است. من در جواب خبرنگاری که درباره اجرای طرح «سینما کارت» گفت و گوکرد پاسخ دادم همه نهادها می‌توانند از سازمان سینمایی این کارت را دریافت کنند و از تخفیف ۱۰ درصدی بهره مند شوند، اما مردم عادی که امکان دسترسی به این کارت ها را ندارند می توانند هر روز سانس ۱۳ تا ۱۶ را با بلیت نیم بها به تماشای فیلم‌های این سینما بنشینند.

سعیدی پور ادامه داد: طرح اکران فیلم با بلیت نیم بها پیش از این فقط روزهای سه‌شنبه در همه سانس‌ها اجرا می‌شد اما بعد از این علاوه بر یک روز در هفته طرح مذکورهر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۶ فقط در پردیس سینمایی آزادی اجرا می‌شود. ضمن اینکه پیش از این اکران فیلم در این سینما برای خبرنگاران چهارشنبه ها به صورت رایگان بود که این طرح همچنان ادامه دارد. خبرنگاران برای استفاده از برنامه های سینما آزادی باید با یک معرفی نامه از رسانه خود به گیشه مراجعه کنند تا روزهای چهارشنبه بتوانند در این سینما رایگان فیلم ببینند.

در کنار «فرشته ها با هم می‌آیند» محصول مشترک حوزه هنری و منوچهر محمدی، در عید فطر فیلم‌های «رد کارپت»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «امروز» در سینما آزادی روی پرده می‌روند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>