سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تشکر رییس جمهوری از هنرمندان/ قدر هنر شهادت را می‌دانیم

ghazzeh-tanha-1

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری پیام قدردانی حجت السلام والمسلمین دکتر حسن روحانی از هنرمندان را در همایش «غزه تنها نیست» ابلاغ کرد.

مشاور فرهنگی رئیس جمهوری پیام قدردانی حجت السلام والمسلمین دکتر حسن روحانی از هنرمندان را در همایش «غزه تنها نیست» ابلاغ کرد.

سوره سینما- پایگاه خبری حوزه هنری نوشت: حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی ریاست جمهوری کشور در همایش غزه تنها نیست با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمود شهادت هنر مردان خداست، اظهار کرد این جمع نشان دهنده همبستگی هنرمندان با هنرمندان فلسطین است. کسانی که هنر خود را در عرصه جهاد و شهادت به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد گردهم آمدن این جمع در چنین فضایی و چنین روزهایی به این معناست که ما قدر هنر شهادت را می‌شناسیم. هنری که دارای زبانی جهانی‌ست. به شهادت رسیدن هر کودک، میانسال و کهن سال فلسطینی آن هم به این گونه مظلومانه موثرترین پیام تاریخ برای جهان است و مگر به جز این است که هنرمندان با هنر خود به دنبال اثربخشی هستند.

آشنا ضمن تقدیر از حوزه هنری به خاطر برگزاری همایش غزه تنها نیست عنوان کرد خوب است که حوزه هنری پیشتاز این حرکت مقدس شده است و من نیز در اینجا حاضر شدم تا پیام تشکر و قدردانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشور را تقدیم جریان‌های هنری کنم که پاسخ شعاری که سال‌ها پیش عده‌ای گفتند نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران را دادند.