سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

بلیت دو سانس اول سینماها نیم‌بها شد/ امیدواری به فروش «فرشته‌ها»

faraji

اجرای طرح بلیت نیم‌بها برای نمایش فیلم‌ها در سانس‌های صبح همچنان ادامه می‌یابد.

اجرای طرح بلیت نیم بها برای نمایش فیلم‌ها در سانس‌های صبح همچنان ادامه می‌یابد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره به سوره سینما گفت: بعد از عید فطر طرح ویژه ماه رمضان که در آن فیلم‌ها بعد از اذان مغرب نیم بها بودند، حذف شد، اما در کلیه سینماهای کشور نمایش دو سانس اول صبح با بلیت نیم بها انجام می‌شود و مردم می توانند فیلم‌های اکران عید فطر را در دو سانس مذکور با بلیت نیم بها تماشا کنند.

وی افزود: «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در دو روز اول ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در گیشه فروش داشته که این رقم قابل قبول است. به این صورت که روز چهارشنبه اول مردادماه فیلم سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و روز پنجشنبه دوم مردادماه هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروش داشته است. استقبال از فیلم رضایت بخش بوده و امیدوارم این روند در روزهای آینده سیر صعودی پیدا کند.

«فرشته ها با هم می‌آیند» ساخته حامد محمدی و محصول مشترک منوچهر محمدی و حوزه هنری است که در آن جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا و رضا ناجی بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>