سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

اشرفی‌زاده با «آبجی» در جشنواره فیلم فجر/ «نامه‌های خیس» و سه جایزه از جشنواره لاداخ هند

ashrafi-zadeh

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از شهریورماه آغاز می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «آبجی» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده از شهریورماه آغاز می‌شود.

اشرفی زاده درباره آغاز تولید جدیدترین اثر خود به نام «آبجی» به سوره سینما گفت: هنوز پیش‌تولید رسمی را آغاز نکرده ایم و در حال رایزنی برای جذب سرمایه و تعیین عوامل و بازیگران هستیم و فکر می کنم شهریورماه کار را آغاز کنیم. فیلمنامه را من و خانم ناهید طباطبایی رمان نویس و فیلمنامه نویس مطرح و علی اصغری فیلمنامه نویس «دهلیز» نوشته ایم که در واقع محصول کارگاه قلم است.

وی ادامه داد: چند سال است که ما در کارگاه قلم به فیلمنامه نویسی مشغول هستیم و در کارهای سینمایی و ویدئویی همکاری داشته ایم و در همین راستا سال گذشته با خانم ناهید طباطبایی فیلمنامه «آبجی» را آغاز کردیم و یکسال کار کردیم و اوایل امسال هم علی اصغری به ما اضافه شد و چرخش هایی در داستان به وجود آمد.

این کارگردان با اشاره به اینکه علی تقی پور تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد، درباره مضمون و داستان «آبجی» گفت: این فیلمنامه یک قصه اجتماعی و خانوادگی دارد و داستان زندگی یک مادر مسن و دختر میانسال او را در یک موقعیت خاص روایت می‌کند. صحبت‌هایی با بازیگران برای حضور در این اثر شده که هنوز قطعی نیست و امیدوارم طبق برنامه ریزی صورت گرفته پس از نهایی شدن فهرست عوامل، شهریور ماه بطور رسمی کار را آغاز کنیم و تلاش خواهیم کرد در جشنواره فجر امسال حضور داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به موفقیت بین المللی فیلم سینمایی «نامه‌های خیس» گفت: این فیلم در تازه ترین حضور خود در سومین جشنواره بین المللی لاداخ هند موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول زن برای معصومه قاسمی پور و بهترین تصویربرداری توسط محمد رسولی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>