سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

فروش ۱۶۰ میلیونی «فرشته‌ها با هم می‌آیند»/ استقبال از فیلم محمدی

Fereshteha-Ba-Ham-Miayand

فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی به فروش ۱۶۰ میلیون تومان در یک هفته رسید.

فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی به فروش ۱۶۰ میلیون تومان در یک هفته رسید.

سوره سینما- ایسنا نوشت: غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره گفت: با توجه به اینکه «فرشته‌ها با هم می‌آیند» یک فیلم خانوادگی است، توانسته در روزهای گذشته که تعطیل بوده است با استقبال مخاطبان روبرو شود و شاهد افزایش جدی تعداد مخاطبان فیلم بودیم.

وی ادامه داد: فروش این فیلم در روز دوشنبه این هفته ۱۵.۵ میلیون تومان، سه‌شنبه ۲۲.۵ میلیون تومان، چهارشنبه ۲۳.۵ میلیون تومان و پنج‌شنبه ۲۳ میلیون تومان بوده است که امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

مسئول پخش حوزه هنری خاطرنشان کرد: به طور کلی فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در ۹ روز اکران در ۱۶ سینمای تهرانی ۱۲۰ میلیون تومان بوده است. همچنین فروش فیلم طی چهار روز اکران در ۱۰ شهر به ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

غلامرضا فرجی در پایان ابراز امیدواری کرد که روند صعودی استقبال مخاطبان از «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به عنوان یک فیلم خانوادگی مفرح ادامه داشته باشد.

فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی و با تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از اول مردادماه اکران شده است. در «فرشته‌ها با هم می‌آیند» جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، لیلی فرهادپور، سعید آرمند، حسین پرستار و… ایفای نقش کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>