سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب

کدام سینماگران در حمایت از مردم غزه خون اهدا کردند؟

ayubi

سینماگران امروز شنبه ۱۱ مردادماه با حضور در پایگاه اصلی انتقال خون به مردم مظلوم غزه خون اهدا کردند.

سینماگران امروز شنبه ۱۱ مردادماه با حضور در پایگاه اصلی انتقال خون به مردم مظلوم غزه خون اهدا کردند.
سوره سینما- فارس نوشت: حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، حبیب ایل‌بیگی، هادی مقدم‌دوست، محمدرضا شفیعی، اکرم محمدی، حسن پورشیرازی، دانش اقباشاوی، غلامرضا فرجی، مسعود رایگان، آرش آصفی و اصفر فرهادی با حضور در پایگاه اصلی انتقال خون، به مردم غزه خون اهدا کردند. از ساعت ۱۱ امروز شنبه ۱۱ مردادماه  جمعی از سینماگران، مدیران سینمایی و فیلمسازان فیلم کوتاه با حضور در پایگاه اصلی انتقال خون، به کودکان مظلوم غزه خون اهداء کردند.
در این اقدام که به همت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، اعضای دفاتر ۵۹ گانه انجمن سینمای جوانان ایران متشکل از فیلمسازان و عکاسان و همچنین سینماگران و هنرمندان مطرح کشور در سراسر کشور طی اقدامی هماهنگ با حضور در مراکز انتقال خون به کودکان غزه خون اهدا خواهند کرد تا به این وسیله همبستگی خود را با مردم مظلوم و بی دفاع غزه نشان دهند.
تاکنون حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی،حبیب ایل بیگی، هادی مقدم دوست، محمدرضا شفیعی، اکرم محمدی، حسن پورشیرازی، دانش اقباشاوی، غلامرضا فرجی، مسعود رایگان، آرش آصفی و اصغر فرهادی با حضور در پایگاه اصلی انتقال خون در این طرح شرکت کرده‌اند.