سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

تنوع آثار ارائه شده به جشن خانه سینما/ حضور همایون ارشادی در یک مجموعه و دو فیلم سینمایی

homayun-ershadi

داور شانزدهمین جشن سینمای ایران در بخش بازیگری تاکید کرد آثار ارائه شده به این جشن تنوع و تکثر دارند.

داور شانزدهمین جشن سینمای ایران در بخش بازیگری تاکید کرد آثار ارائه شده به این جشن تنوع و تکثر دارند.

همایون ارشادی در رابطه با داوری جشن خانه سینما به سوره سینما گفت: فعلا در مرحله بازبینی فیلم‌ها هستیم و هنوز به نتیجه‌گیری نرسیده‌ایم. از آنجا که باید عملکرد دوستان را در۱۰۸ فیلم طی سه سال مورد بررسی قرار دهیم، حجم کار کمی بالاست و فیلم‌های گوناگون با کیفیت مختلفی لابلای آثار دیده می‌شود. بر خلاف نظر برخی دوستان اصلا بر این عقیده نیستم که سطح کیفی همه فیلم‌ها متوسط یا پایین است.

وی افزود: الان برای اظهار نظر درباره فیلم‌های این دوره از جشن خانه سینما زود است، هنوز بازبینی به پایان نرسیده. داوری یک بحث تخصصی است و نیاز به توجه بیشتر دارد. تا الان تنوع فیلم‌ها بالا بود و خوب، بد و متوسط هرکدام به خاطر تعداد بالای آثار شمار قابل توجهی داشتند. به نظر من نمی‌توان گفت آثار مطلقا خوب یا بد هستند. اینکه در کل فیلم ها را چطور می توان ارزیابی کرد باید بعد از چهارشنبه این هفته درباره آن تصمیم بگیریم، زمانی که مرحله اول داوری به پایان می‌رسد. تا چهارشنبه مرحله اول کار ما ادامه دارد و ۱۶ فیلم باقیمانده در این فرصت باید دیده شود.

این بازیگر همچنین در رابطه با فعالیت‌های خود گفت: اخیرا در مجموعه تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور حضور داشتم. در این سریال نقش پدر یک پلیس زن را با بازی لیلا اوتادی ایفا می‌کنم. در دو فیلم سینمایی «چهارشنبه خون به پا می‌شود» به کارگردانی حماسه پارسا و «دریا و ماهی پرنده» ساخته مهرداد غفارزاده هم حضور داشتم که هنوز اکران نشده‌اند.

همایون ارشادی در فیلم‌های سینمایی «درخت گلابی»، «نارنجی پوش»، «یکی از ما دو نفر»، «یک عاشقانه ساده» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>