سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۳ در ۱:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

درمنش «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» را کلید می‌زند

dormanesh

محمد درمنش فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» را برای سیمافیلم کارگردانی می‌کند.

محمد درمنش فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می دانم» را برای سیما فیلم کارگردانی می‌کند.

سوره سینما- قصه این فیلم به قلم امیر بوالی درباره ناصر ساواکی سابق است که تمام این سال‌ها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او بسته های مشکوکی دریافت می کند بسته هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس از کش و قوس های فراوان سعی دارد فرستنده بسته‌ها را پیدا کند و در هر بار جستجو به وسیله فلاش بک با یکی از سوژه‌هایش در دوران پیش از انقلاب و شکنجه ها ، جنایاتی که مرتکب شده است به یادش می آید. در نهایت فرستنده بسته ها با او قرار می‌گذارد و شرط می‌کند اگر واقعیت زندگیش را به همسر و پسر خوانده اش بگوید خود را نشان می‌دهد ناصر این کار را انجام می‌دهد اما….

فیلمنامه این اثر توسط حامد افضلی و رویا خسرونجدی به سرپرستی علیرضا کاظمی پور بازنویسی شده، اوایل شهریور وارد پیش تولید می‌شود و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به روی آنتن می رود. « دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم »را مصطفی علمی فرد در گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم تهیه می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>