سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

«دریاکنار» به زودی جلوی دوربین می‌رود/ انتظار برای حضور پریناز ایزدیار

parinaz-izadyar

بازدید از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «دریاکنار» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن وزیری به زودی آغاز می‌شود.

بازدید از لوکیشن‌های فیلم سینمایی «دریاکنار» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن وزیری به زودی آغاز می‌شود.

سیدمحسن وزیری به سوره سینما گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» که شرایط تولید آن فراهم نبود امروز دوباره تمدید  می‌شود و ما اواخر این هفته با مجتبی رحیمی مدیر فیلمبرداری برای بازدید از لوکیشن به شمال کشور سفر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته علاوه بر تمدید پروانه ساخت قصد داریم نام فیلم را هم به «دریا کنار» تغییر دهیم. نام سابق به فیلم «خانه‌ای کنار ابرها» بسیار نزدیک است و از این جهت ترجیح دادیم اسم متفاوت تری انتخاب کنیم. بازیگران این فیلم افرادی هستند که پیش از این نامشان اعلام شده، با این تفاوت که به جای سارا منجزی، پریناز ایزدیار جلوی دوربین خواهد رفت. از آنجا که این بازیگر تا اواخر مردادماه درگیر بازی در یک نمایش است، بعد از اتمام کار وی فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

دانیال عبادی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان، مهران رجبی و فتحعلی اویسی از دیگر بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی آرش معیریان ساخته می‌شود.«دریاکنار» در شمال کشور فیلمبرداری خواهد شد. این فیلم داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محورآن حول صفت اخلاقی مذموم غیبت شکل می‌گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.