سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

تبریک عسگرپور به خبرنگاران/ تقدیر از تلاش صادقانه اصحاب رسانه

asgarpoor

مدیرعامل خانه سینما در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

مدیرعامل خانه سینما در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

سوره سینما- در متن پیام محمد مهدی عسگرپور آمده است: سینمای شریف کشورمان امروز پرچمدار فرهنگ جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی است. دستیابی به چنین جایگاهی یقیناً مرهون همت سینماگران پرتلاش این دیار و پشتیبانی مردم هنرشناس و فرهنگ پروری است که به درستی این سینما را درک و حمایت می‌کنند.

 بدون تردید نقش بی بدیل، مؤثر و غیرقابل انکار خبرنگاران و گزارشگران سرزمینمان در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای هنر – صنعتی که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش جان می‌گیرد و به حیات خود ادامه می‌دهد، تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

خانه سینما به نمایندگی از اعضای جامعه بزرگ اصناف سینمای ایران وظیفه خود می داند در آستانه فرا رسیدن «روز خبرنگار» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش‌های صادقانه، بی تکلف، بی توقع و ارزشمند یاران رسانه‌ای ابراز کند. در این روز گرامی آرزو می کنیم که خبرنگاران ارجمندِ حماسه های فرهنگی و هنری ایران اسلامی، هر چه زودتر به خواسته‌ها و مطالبات صنفی خود دست یابند و در سایه امنیت شغلی، تأمین اجتماعی و رفع نیازهای حرفه‌ای خود با سلامت و آرامش، دغدغه‌ای به جز نگارش و انعکاس اخبار موفقیت های فرهنگی و هنری کشور عزیزمان نداشته باشند.

امیدواریم در موقعیتی مناسب بتوانیم آیین پاسداشت این روز ویژه را آنگونه که شایسته است بر پا کنیم و با ادای دین خود و تکریم تلاشگران این عرصه، از همراهان رسانه ای سینمای ایران قدردانی کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>