سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «مهمان داریم» در جشنواره بوسان/ اولین حضور بین‌المللی فیلم عسگرپور

busan-mehman

فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری در جشنواره بوسان کره جنوبی روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری در جشنواره بوسان کره جنوبی روی پرده می‌رود.

سوره سینما- «مهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور در بخش پنجره‌ای رو به آسیای نوزدهمین جشنواره بوسان (پوسان) کره جنوبی روی پرده می‌رود. پنجره‌ای رو به آسیا آثار فیلمسازان مستعد و همچنین بهترین فیلم‌های آسیا را به نمایش می‌گذارد. داستان این فیلم درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می آورند، قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند. پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، معصومه قاسمی‌پور و … بازیگران این فیلم هستند که سال ۹۲ در سازمان سینمایی سوره تولید شده و پخش داخلی و بین‌المللی آن با این سازمان است.

جشنواره بوسان اولین جشنواره فیلم کره جنوبی است که همواره در پی ارتقای سینمای آسیا گام برداشته و جایگاهی معتبر در این منطقه دارد. این دوره از جشنواره ۱۰ تا ۱۹ مهرماه امسال برگزار می‌شود. «مهمان داریم» پیشتر جایزه بهترین فیلم آسیایی را از بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فجر دریافت کرد. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>