سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

با حمایت مالی ماکارونی نمی‌توان کار کودک انجام داد/ من و همکارانم بیکاریم

negar-estakhr

یک برنامه‌ساز تلویزیون تاکید کرد با تبلیغ ماکارونی نمی‌شود کار کودک انجام داد.

یک برنامه ساز تلویزیون تاکید کرد با تبلیغ ماکارونی نمی‌توان برنامه کودک تولید کرد.

نگار استخر در رابطه با فعالیت خود به سوره سینما گفت: فعلا بیکارم و هیچ برنامه‌ای برای کودکان ندارم. من سال‌هاست به عنوان تهیه کننده مشغول فعالیت هستم و تولید برنامه در درجه اول نیاز به حامی مالی دارد. در شرایطی که تولید کننده‌های ماکارونی و مواد غذایی دیگر اسپانسر برنامه های کودک می‌شوند و اصرار دارند نامشان بزرگ همه جای صحنه بیاید، برای مخاطب کودک کار مفیدی نمی توان انجام داد. متاسفانه شرایط بدی گریبانگیر برنامه سازان حوزه کودک شده است.

وی افزود: بچه ها بیشتر از آنکه از برنامه‌شان چیزی یاد بگیرند فقط تبلیغ می‌بینند. قطعا این شرایط اصلا به نفع کودک نیست. به همین خاطر من و همه همکارانم بیکاریم. بدون اسپانسر نمی‌شود کار کرد اما حامی مالی در چنین برنامه‌هایی باید تولید کننده یک محصول فرهنگی باشد که اولا تبلیغ کاملا غیرمستقیم انجام شود و دوم اینکه برای کودک مثمر ثمر باشد، اما متاسفانه تولید کنندگان محصولات بازرگانی دوست دارند تمام قاب را به خودشان اختصاص دهند.

این گوینده و عروسک گردان گفت: سال گذشته به مدت یکسال برنامه «سنجد» روی آنتن بود و بچه های این نسل دوباره با این شخصیت ارتباط برقرار کردند. اگرچه مدت برنامه مثل سال‌های پیش مداوم نبود و اثر بخشی کمتری در اذهان داشت اما با بازخوردی که از کودکان این نسل گرفتیم امیدوار شدیم. به همین خاطر سنجد به عنوان یک برند روی جلد دفاتر مدرسه و نوشت افزارها رفت. این اتفاق خوبی برای من و برنامه بود، اما متاسفانه همه چیز برای ادامه دادن این روند و تولید برنامه نیاز به اسپانسر دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>