سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

موسیقی «بهمن» به پایان رسید/ اکران همزمان در جشنواره فیلم فجر و ساندنس

bahman

صداگذاری و موسیقی فیلم سینمایی «بهمن» به پایان راه نزدیک شد و تا ماه آینده مراحل فنی کامل انجام می‌شود.

صداگذاری و موسیقی فیلم سینمایی «بهمن» به پایان راه نزدیک شد و تا ماه آینده مراحل فنی کامل انجام می‌شود.

مرتضی فرشباف در این باره به سوره سینما گفت: این فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. متاسفانه سوء تفاهمی که از سوی مطبوعات پیش آمد خبر نمایش «بهمن» در جشنواره کن و عدم حضور در جشنواره بین المللی فیلم فجر است. اما این خبر صحیح نیست. ما در جشنواره کن اکران فیلم نداشتیم و تنها برای نشان دادن فیلم در بازار جهانی و پخش بین المللی به این سفر رفتیم. بنابراین از این لحاظ مشکلی بابت اکران در جشنواره فیلم فجر پیدا نخواهیم کرد. در واقع رونمایی فیلم در جشنواره فجر خواهد بود و تقریبا همزمان در فستیوال ساندنس آمریکا بعد از یک هفته روی پرده خواهد رفت.  

«بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی داستان زنی به نام هما از مجرب ترین پرستاران بیمارستان است که پیشنهاد شب کاری ۱۰ روزه را می‌پذیرد. هما دچار بی خوابی می‌شود و نحوه رویارویی او با کار و خانواده چنان می‌شود که در آستانه فروپاشی قرار میگیرد.

فاطمه معتمد آریا، احمد حامد، مریم شیرازی، امیر نصیری یکتا، فریده اسماعیلی و شیرین یزدان بخش بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>