سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

شبنم مقدمی به «اَبله» کمال تبریزی پیوست

shabnam-moghadami

بازیگر مجموعه‌های «مدینه» و «هفت سنگ» با تهیه‌کنندگان مجموعه «اَبله» به توافق رسید.

بازیگر مجموعه‌های «مدینه» و «هفت سنگ» با تهیه‌کنندگان مجموعه «اَبله» به توافق رسید.

سوره سینما- مقدمی بازیگر برگزیده جشنواره گذشته فیلم فجر پیش از این با ایفای نقش کوتاهی در «همیشه پای یک زن در میان است» با تبریزی همکاری داشته است. عیسی یوسفی پور دیگر بازیگر اضافه شده به پروژه «اَبله» است. این بازیگر پیش از این در فیلم هایی چون «خیابان‌های آرام»، «همیشه پای یک زن در میان است»، «دختر شیرینی فروش» و «کلاه قرمزی و بچه ننه» به ایفای نقش پرداخته است.

تاکنون حضور فاطمه معتمد آریا، مهران احمدی، سیامک انصاری و باران کوثری در «اَبله» قطعی شده و انتخاب سایر بازیگران همچنان ادامه دارد. اخیرا پخش تیزرهای خاص این مجموعه ساخته میثم مولایی پیش از مجموعه «شاهگوش» آغاز شده که برای اولین بار است تیزر یک کار قبل از شروع تصویربرداری آماده و عرضه می شود.

این مجموعه ۲۶ قسمتی که فیلمنامه اش توسط علیرضا طالب زاده نوشته شده، موضوعی کمدی دارد و روایت نویسنده ایی بنام هادی است که در نگارش فیلمنامه های پلیسی جنایی تخصص دارد. او درگیر ماجرای یکی از شخصیت های عجیبش به نام پریسا می شود. شرکت تصویرگستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه «اَبله» را به عهده دارند که قرار است تصویربرداری اش اواخر مرداد شروع شده و پخش آن بعد از مجموعه «شاهگوش» در اواسط مهر ماه آغاز شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>