سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری مجموعه «سیگنال موجود است» به پایان راه نزدیک شد

signal-mojood-ast

مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی به آخرین روزهای تصویربرداری نزدیک می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «سیگنال موجود است» به کارگردانی مهدی مظلومی به آخرین روزهای تصویربرداری نزدیک می‌شود.

مهدی مظلومی کارگردان تلویزیون به سوره سینما گفت: این سریال ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای است که تاکنون ۱۹ قسمت آن ضبط شده و ۷ قسمت باقی مانده است. کار تدوین همزمان در حال انجام است و طبق برنامه پاییز امسال روی آنتن خواهد رفت. بعد از این سریال، مجموعه تلویزیونی «تلفن» را خواهم داشت. ضمن اینکه فیلمنامه سینمایی «ماموریت تهران» به تازگی پروانه ساخت گرفته و تصمیم داریم بعد از تولیدات تلویزیونی این پروژه را کلید بزنیم.

«سیگنال موجود است» درباره جوانی به نام پرهام است که سودای خوانندگی در سر دارد، اما در هیچ کدام از سبکهای موسیقی به موفقیت دست پیدا نمیکند. بنابراین به تشویق دو تن از دوستان خود تصمیم میگیرد که برای خوانندگی به خارج از کشور سفر کند و … سیامک انصاری، مهران غفوریان، علی صادقی، لاله صبوری، مرضیه صدرایی، آناهیتا همتی، محمود بصیری، حامد وکیلی و امید روحانی بازیگران این مجموعه هستند که به تهیه کنندگی مسعود فرخنده طینت و نوشته اکبر روح و امیر برادران برای شبکه سه تولید میشود.

mehdi-mazloomi

مهدی مظلومی پیشتر مجموعه‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم»، «بانکی‌ها» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>