سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

«ساخت ایران ۲» ساخته می‌شود/ رضایت تهیه‌کننده از پخش تلویزیونی «ساخت ایران»

sakhte-iran

تهیه‌کننده مجموعه «ساخت ایران» با اشاره به استقبال از این مجموعه تاکید کرد سری دوم آن را تولید می‌کند.

تهیه‌کننده مجموعه «ساخت ایران» با اشاره به استقبال از این مجموعه تاکید کرد سری دوم آن را تولید می‌کند.

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده این مجموعه در رابطه با بازخورد این سریال که هر شب از شبکه ۵ پخش میشود به سوره سینما گفت: با اینکه مدت زیادی از پخش «ساخت ایران» نمیگذرد اما بازخوردهای خوبی را شاهد بودیم که جای خوشحالی دارد. اگرچه نگران بودیم زمان پخش به تعداد مخاطبان آسیب بزند اما مردم از این مجموعه استقبال کردند. حتی کسانی که زمان پخش از شبکه نمایش خانگی این محصول را تهیه کرده بودند در این ساعت بیننده شبکه ۵ هستند.

وی افزود: اینکه یک سریال باعث شود مردم زمانی را از دیدن ماهواره دست بکشند و تلویزیون خودمان را تماشا کنند اتفاق خوبی است. نتیجه به ما نشان داده مردم اگر کاری را دوست داشته باشند حتی ساعت 11 شب هم برای دیدنش وقت میگذارند. این بازخوردها به ما روحیه داد و ما را ترغیب کرد تا شرایطی فراهم کنیم و سری دوم این سریال را هم بسازیم. اگرچه هنوز به طور قطعی وارد عمل نشدیم اما طرح سری دوم نوشته شده و برای نگارش فیلمنامه آمادهایم.

تهیه‌کننده مجموعه «وفا» افزود: برای سری جدید از افراد دیگری هم جلوی دوربین هم پشت دوربین دعوت به کار خواهیم کرد. احتمال دارد برخی از دوستانی که در مجموعه اول با ما همکاری داشتند حضور نداشته باشند. داستان سری دوم تلفیقی است از روایت سری اول و ماجراهایی که بعد رخ خواهد داد. در واقع در سری دوم ما صددرصد به چارچوب قصه وفادار نیستیم و «ساخت ایران» تنها بهانه و آغازگر قصه جدیدی است که باعث میشود این دو مجموعه از هم گسسته نباشد.

«ساخت ایران» ساخته محمدحسین لطیفی که پیش از این در شبکه نمایش خانگی توزیع شده بود از شنبه ۱۱ مرداد ماه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود. این سریال توسط خشایار الوند، آرش قادری و پیمان قاسمخانی نوشته شده و توسط منصور سهراب‌پور و سیدامیر پروین حسینی تهیه شده است. محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش و … بازیگران «ساخت ایران» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>