سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۳۹۳ در ۳:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

حمایت ۵ تا ۱۰ میلیونی از مستندهای «هنر و تجربه»

honar-tajrobeh

طبق تصمیم‌گیری اعضای سیاستگذاری کارگروه «هنر و تجربه» مبلغ حمایت از اکران فیلم‌های مستندسازان از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

طبق تصمیم‌گیری اعضای سیاستگذاری کارگروه «هنر و تجربه» مبلغ حمایت از اکران فیلم‌های مستندسازان از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

سوره سینما- به گزارش خبرگزاری مهر، طبق تصمیم شورای سیاستگذاری کارگروه «هنر و تجربه» آثار مستندی که برای اکران در گروه «هنر و تجربه» انتخاب می‌شوند پنج تا ۱۰ میلیون تومان حمایت مالی دریافت می‌کنند.  فیلم ها بر اساس ارزیابی به ۲ گروه تقسیم بندی می‌شوند و گروه اول حداکثر به میزان ۱۰ میلیون تومان و گروه دوم نیز حداکثر به میزان پنج میلیون تومان از حمایت های تبلیغاتی  و اطلاع رسانی گروه سینمایی «هنر و تجربه» استفاده می‌کنند.

 این میزان حمایت ها بر اساس پیشنهاد مدیریت اجرایی و موافقت شورای سیاستگذاری تعیین شده است. پیش از این در فراخوان گروه سینمایی «هنر و تجربه» اعلام شده بود هزینه کمک مالی به هر فیلم مستند برای آماده‌سازی ۲۰ میلیون ریال است. اسامی فیلم‌هایی که توانسته اند به گروه سینمایی «هنر و تجربه» راه یابند به زودی از سوی روابط عمومی اعلام می‌شود.

 دارندگان آثار سینمایی در قالب فیلم های کوتاه، بلند، داستانی و مستند و انیمیشن و… که تاکنون فیلم هایشان اکران نشده، می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این گروه ارائه دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>