سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «بیداری» به پایان رسید

bidari1

تصویربرداری فیلم داستانی نیمه‌بلند «بیداری» به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار در تهران به پایان رسید.

تصویربرداری فیلم داستانی نیمه‌بلند «بیداری» به نویسندگی و کارگردانی بهمن کامیار در تهران به پایان رسید.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی فیلم «بیداری» این اثر در مدت زمان حدود ۴۰ دقیقه تولید شده و فیلمنامه آن درباره یک فیلمنامه نویس جوان است که برای ساخت اثرش به دنبال سرمایه گذار میگردد و در این مسیر با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه میشود. بهمن کامیار تهیهکننده فیلم است و جمشید مشایخی، میرطاهر مظلومی، چکامه چمن ماه، هستی مهدوی‌فر، صدرالدین حجازی، سوگل خالقی، شهرزاد بخشی و فریناز صفوی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تصویربرداری « بیداری» در لوکیشنهای مختلفی در تهران به انجام رسیده و بزودی تدوین و انجام مراحل فنی آن آغاز میشود و برای حضور در جشنواره‌های مختلف آماده خواهد شد که بنا به گفته تهیه کننده و کارگردان این اثر، نخستین جشنواره‌ای که مدنظر آنها قرار دارد فستیوال ساندنس است که هرسال در ماه ژانویه در ایالات متحده برگزار میشود.

bidari2

از دیگر عوامل این فیلم میتوان به فرزاد ظریفی مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، سوگل خالقی مجری طرح، نادر حمیدی طراح چهرهپردازی، محمد آل احمد طراح صحنه و لباس، ایرج نوذری مدیر صدابرداری و مجتبی سعادت مدیر تولید اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>