سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

دانیال حکیمی با دو مجموعه به تلویزیون می‌رود

danial-hakimi

بازیگر سریال‌های «فاصله‌ها» و «مرگ تدریجی یک رویا» با دو مجموعه جدید به تلویزیون می‌آید.

بازیگر سریال‌های «فاصله‌ها» و «مرگ تدریجی یک رویا» با دو مجموعه جدید به تلویزیون می‌آید.

سوره سینما- دانیال حکیمی ایفای یکی از نقش‌های اصلی در مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج را به پایان رسانده و آماده پخش دارد. این مجموعه که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است قرار است از مهرماه در شبکه «افق» و شبکه سراسری دیگری به نمایش درآید. در خلاصه داستان این سریال آمده است: تو امنیت پرواز یه اصل ثابت هست، حفاظت از هواپیما… اما بی‌نهایت، بی‌نهایت اتفاق وجود داره که ممکنه همه شون فقط یه بار بیفته. فقط یه بار… اون بالا تو آسمون، یا اینجا روی زمین، فقط یک بار فرصت هست برای انجام درست ترین کار… فقط یک بار.

وی همچنین در حال بازی در مجموعه تلویزیونی «رهایی» به کارگردانی مسعود تکاور است که در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ ای نوشته شده و تصویربرداری آن از اوایل مردادماه آغاز شده است. دانیال حکیمی در این مجموعه با میترا حجار و پرویز فلاحی پورهمبازی شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: برخلاف تصور، سارقان بزهکاران معمولی نیستند، آن‌ها رقیب سرسختی برای پلیس هستند و نیروهای ویژه برای خنثی کردن طرح و نقشه حریف دچار موانع فراوان می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>