سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «شانس،عشق،تصادف» اوایل زمستان امسال

shans-eshgh-tasadof

فیلم سینمایی «شانس،عشق،تصادف» که به تازگی با عنوانی دیگر پروانه نمایش گرفته، اوایل زمستان اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «شانس،عشق،تصادف» که به تازگی با عنوانی دیگر پروانه نمایش گرفته، اوایل زمستان اکران می‌شود.

عبدالله علیخانی مدیر موسسه پویافیلم در خصوص فعالیت‌های این موسسه به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «دنیا مال منه» که به کارگردانی آرش معیریان ساخته شده امروز پروانه نمایش دریافت کرد. این فیلم پیش از این «شانس،عشق،تصادف» نام داشت ولی اسم آن تغییر کرد، اما الان تصمیم داریم با نام قبلی فیلم را اکران کنیم.

وی افزود: در تلاشیم بتوانیم با گروه‌های سینمایی برای نمایش فیلم مذاکره کنیم، اما فعلا هر یک از سرگروهها دو تا سه فیلم در نوبت اکران دارند. بر این اساس احتمال دارد فیلممان را اواخر پاییز یا اوایل زمستان اکران کنیم. در حال حاضر تیزر فیلم ساخته شده و آنونس به تازگی توسط میثم مولایی در حال ساخت است. علاوه بر این فیلم سینمایی «مستانه» محصول موسسه پویافیلم پروانه نمایش دریافت کرده و در نوبت اکران قرار دارد.

حمید عسکری، سحر قریشی، سحر دولتشاهی، امید علومى، سیروس گرجستانى، نادر سلیمانى، محمدرضا شریفى‌نیا و… ازبازیگران فیلم سینمایی «شانس،عشق،تصادف» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>