سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

مارال فرجاد روی صحنه تالار هنر/ دو خواهر بازیگر همبازی می‌شوند

maral-farjad

مارال و مونا فرجاد در مجموعه «خاتون» همبازی شدند.

مارال و مونا فرجاد در مجموعه «خاتون» همبازی شدند.

مارال فرجاد در رابطه با تازه ترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: در مجموعه تلویزیونی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش زم‌زم بازی کرده‌ام که قرار بود ماه رمضان روی آنتن برود اما با تغییر برنامه پخش این سریال به زمان دیگری موکول شد. در این مجموعه من و خواهرم مونا نقش دو خواهر دوقلو را بازی می‌کنیم و دختران خاتون هستیم.

وی با اشاره به اینکه دو سال از مونا فرجاد بزرگتر است افزود: پیش از این در سال ۷۸ ما در سریال «حجربن عدی» به کارگردانی تاجبخش فناییان همبازی بودیم، اما نقش دو دوست را ایفا می‌کردیم و برای اولین بار است که در سریالی نقش دو خواهر را ایفا کردیم با این تفاوت که اینجا دوقلو هستیم.

مارال فرجاد که نمایش های زیادی از جمله «افرای ژاپنی» را در کارنامه تئاتری خود دارد گفت: علاوه بر این سریال این روزها مشغول تمرین تئاتری به نام «پاگذاشتن بر شکاف» هستم که مرتضی سعیدیان کارگردانی آن را به عهده دارد و از دوم شهریور به مدت ۲۰ شب در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

مارال فرجاد بازی در فیلم‌های سینمایی «شام عروسی»، «پسران آجری» و «دوشیزه باران» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>