سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

افتتاح سینما کوروش با «شهرموشها ۲»/ ضیافت سینمایی در یک پردیس ۱۴ سالنی

shahre-mooshha-0

مجتمع سینمایی «کوروش» امروز دوشنبه ۲۷ مردادماه با نمایش فیلم سینمایی «شهر موشها ۲» افتتاح شد.

مجتمع سینمایی «کوروش» امروز دوشنبه ۲۷ مردادماه با نمایش فیلم سینمایی «شهر موشها ۲» افتتاح شد.

سوره سینما- امروز صبح گروه سازنده «شهرموشها» که در ماههای اخیر حضوری پررنگ در عرصه رسانه داشته‌اند، در ضیافتی ویژه هم سینما کوروش را افتتاح کردند هم پیش از شروع اکران عمومی این ساخته مرضیه برومند آن را برای اهالی رسانه نمایش دادند. 

کاظمیان مدیر سینما کوروش که یکی از سخنرانان این مراسم بود خطاب به حضار گفت: این مجموعه از ۱۴ سالن مدرن تشکیل شده که یک طبقه آن شهربازی است که امروز افتتاح خواهد شد. ۶۰۰ مغازه، ۱۰۰ جواهرفروشی و  1600 جای پارک، یک مهدکودک و هایپرمارکت از دیگر بخش‌های آن است.  یک سری مجسمه‌ در مجموعه کار گذاشته‌ایم که توسط استاد پلنگی ساخته شده است. از فیلمسازان می‌خواهم که با فیلم‌هایشان این ۱۴ سالن را پر کنند. ساخت فیلم خوب می تواند به چنین مجموعه‌های فرهنگی رونق بدهد.

در ادامه مراسم منیژه حکمت از تهیه‌کنندگان «شهر موشها ۲» گفت:  اینجا جمع شدیم که از بزرگترین پروژه سینمایی کودک رونمایی کنیم. در این فیلم همه پتانسیل‌ها برای کودکان لحاظ شده و در طول فیلم نزدیک به ۱۰۰۰ نفر صاحب شغل دائم و موقت شده بودند. در طول زمان اکران در کشور نهم حدود ۱۰۰۰ نفر دخیل هستند. این پروژه با حمایت بخش خصوصی و حمایت آقای جعفری جلوه ساخته شد. این فیلم مناسبات اقتصادی در عرصه تهیه کنندگی سینما را تغییر داده و امیدواریم که تهیه کنندگان با جسارت بیشتر در راه تولید این فیلمها قدم بردارند.

حکمت همچنین عنوان کرد: تلاش کردیم در این فیلم کف استاندارد برای کودکان را از نظر تکنیکی و هنری ارتقاء دهیم که موفق شدیم. سینما یک خانواده است و خوشحالیم که «شهر موشها ۲» یک خانواده را بزرگتر، صمیمی‌تر و نزدیک تر کرد.

مرضیه بررومند، کارگردان شناخته شده حوزه سینمای کودک یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که گفت: در این پروژه، همه تلاشم را برای ساخت یک کار خوب انجام دادم و امیدوارم مورد پسند قرار گیرد. علی سرتیپی تهیه‌کننده و پخش کننده «شهر موشها ۲» هم گفت: از مهندس مسچی تشکر می‌کنم که در پروژه به ما کمک جدی کرد. امیدوارم این کارها مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و اگر کسانی هستند که از این فیلم خوششان نیامد، بدانند که برایش زحمت زیادی کشیده شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>