سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

تدوین «مزار شریف» تا اواخر شهریورماه ادامه دارد

mazar-sharif

فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده تا اواخر تابستان روی میز تدوین است.

فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده تا اواخر تابستان روی میز تدوین است.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده این فیلم در رابطه با روند مراحل فنی این پروژه به سوره سینما گفت: «مزارشریف» از نظر ساختار به دلیل تفاوت و ویژگی‌هایی که در جلوه‌های ویژه بصری دارد روند کندتری را نسبت به بیشتر فیلم‌های سینمایی در دوره تدوین می گذراند. از این رو احتمال دارد تا اواخر شهریورماه این بخش از کار به طول بیانجامد.

«مزارشریف» محصول حوزه هنری، روایتی از حمله طالبان به کنسولگری ایران در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در شهر مزارشریف است. هشت نفر از دیپلمات‌های ایرانی در این حادثه کشته شدند و تنها الله مدد شاهسون بازمانده این حادثه است که راهی سفری ۱۵ کیلومتری با پای پیاده میشود به سمت ایران می‌شود. حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، عمار تفتی،  ابراهیم برزیده و … بازیگران این فیلم هستند. علیرضا زرین دست فیلمبردار، مشکین مهرگان مدیرهنری، حسن زاهدی صدابردار، سعید ملکان چهره‌پرداز، مسعود فیروزه مدیرتولید و مهدی دلخواسته عکاس این پروژه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>