سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۸:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

ابراهیمیان در انتظار پروانه ساخت «یک فنجان چای»/ اکران «ارسال آگهی تسلیت» در پاییز

46986_635426639851206183_l

کارگردان فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» برای ساخت فیلم دومش برنامه‌ریزی می‌کند.

کارگردان فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» برای ساخت فیلم دومش برنامه‌ریزی می‌کند.

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما درباره شرایط اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» به سوره سینما گفت: از زمانی که پروانه نمایش صادر شده و پخش آن را موسسه «مولود رسانه» به عهده گرفته به دنبال مقدمات اکران فیلم در نیمه دوم سال و مهرماه هستیم. آنونس فیلم هم ساخته شده و پوستر در حال آماده سازی است و تا به حال چند نمونه طراحی شده که منتظر نهایی شدن یکی از این پوسترها هستیم.

وی درباره شرایط اکران فیلم گفت: به هر حال آثاری مثل «ارسال آگهی تسلیت» که متعلق به سینمای هنری است و بصورت مستقل تولید شده، معمولا در اکران نادیده گرفته می‌شود. اکران در کشور ما پیچیدگی خاص خود را دارد و در این میان بسیاری هستند که چرخه اکران را در دست دارند که این جریان بر شرایط نمایش فیلم ها تاثیر می‌گذارد.

ابراهیمیان درباره وضعیت اکران فیلمش در پاییز گفت: من از اکران در فصل پاییز و مهرماه که فصل فعالیت دانشگاهها است، راضی‌ام و فکر می‌کنم قشر دانشجو می تواند مخاطب «ارسال آگهی تسلیت» باشد و از ابتدا هم برای اکران در این مقطع از سال رضایت داشتم. به طور کلی در اکران یا اسم‌ها هستند که موفق می‌شوند و یا تهیه کننده‌ها. تهیه‌کننده فیلم خوب و حرفه‌ای بوده و اینطور که برنامه‌ریزی می‌کند قصد دارد در کنار مورد توجه قرار گرفتن کیفیت فیلم از سوی مخاطب به سمتی حرکت کند که در بحث تجاری هم به موفقیت دست پیدا بکند.

این کارگردان سینما درباره فعالیت جدید خود در حوزه فیلمسازی ادامه داد: منتظر دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «یک فنجان چای» هستم که فکر می‌کنم تا هفته آینده این اتفاق رخ بدهد و برای تولید برنامه‌ریزی کنیم.

صابر ابر، نازنین بیاتی، رابعه مدنی، پریوش نظریه و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>