سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۴:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب
نشست خبری فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین»

قوی‌تن: نباید فیلم دلمان را بسازیم/ ترس از دست دادن گیشه بر همه غالب شده است

neshast-aftab-mahtab-zamin

علی قوی‌تن کارگردان فیلم سینمایی«آفتاب، مهتاب، زمین» در نشست خبری این فیلم تأکید کرد هر چه قدر منتقدان نقد منفی کنند بیشتر راهم را ادامه می‌دهم.

علی قوی‌تن کارگردان فیلم سینمایی«آفتاب، مهتاب، زمین» در نشست خبری این فیلم تأکید کرد هر چه قدر منتقدان نقد منفی کنند بیشتر راهم را ادامه می‌دهم.

به گزارش خبرنگار سوره سینما: امروز ساعت۱۶ نشست خبری فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» با حضور اهالی رسانه و عوامل فیلم در برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی قوی تن با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: اگر اهالی رسانه نباشند تلاش‌های ما چندان نمودی ندارد و از همه اهالی رسانه به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم.

قوی‌تن در ادامه گفت: دوست دارم بگویم این فیلم دومم است. اما بالاخره در این سال‌ها تجاربی کسب کرده‌ام و عمری را سپری کرده‌ام که خودش از برکات است.

این کارگردان در ادامه در پاسخ به سؤال محمدرضا شهیدی‌فر مجری برنامه که این فیلم چقدر برای جلب مخاطبان بیشتر تلاش کرده است گفت: ما سالهاست راهمان را در سینما گم کرده‌ایم. تترس از دست دادن گیشه بر همه غالب شده است. حتی رسانه‌ها هم از این مسئله ترس دارند.ما نمی‌خواهیم فیلم دلمان را بسازیم. ما باید فیلمی بسازیم که در راستای رسالتمان باشد. اجازه بدهیم هر کس با توجه به خاستگاه و سلیقه‌اش فیلم بسازد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا میلی به افزایش مخاطبانش دارد یا نه گفت: قطعا میل زیادی برای بیشتر کردن مخاطبانم دارم ولی نه به این قیمت که حرف فیلمم را عوض کنم و فیلم خودم را نسازم. هر چقدر منتقدان سینمای من را مورد انتقاد قرار دهند بیشتر راهم را ادامه می‌دهم.

فیلم سینمایی «آفتاب، مهتاب، زمین» امروز در سالن اصلی برج میلاد به نمایش درآمد.

در ادامه این نشست مهدی حسینی‌وند تدوینگر فیلم با اشاره به سابقه همکاری‌اش با قوی تن گفت: من سعی کردم خود را با ذهنیت کارگردان هماهنگ کنم. به نظرم این فیلم نسبت به فیلم‌های دیگر قوی تن پخته تر است. این فیلم تدوین سختی داشت ولی همه چیز با رعایت ذهنیت کارگردان اتفاق افتاد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>