سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ شهریور ۱۳۹۳ در ۲:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

مجری «ویتامین ۳» چالش آب یخ را پس گرفت/ همدردی با کودکان غزه

ali-zia

مجری برنامه «ویتامین ۳» از حضور در کمپین چالش آب یخ انصراف داد.

مجری برنامه «ویتامین ۳» از حضور در کمپین چالش آب یخ انصراف داد.
 
سوره سینما- در پی فراگیر شدن ماجرای چالش آب یخ در میان چهره‌های ایرانی، اخیرا سیدعلی ضیاء مجری و تهیه‌کننده تلویزیون نیز دعوت سهراب پاکزاد و فرزاد فرزین را پذیرفت. اما او امروز معتقد است اشتباه کرده و کودکان غزه از اهمیت بیشتری برای چنین حمایت‌هایی برخوردار هستند. او با انتشار متنی تغییر تصمیم و موضع خود را اعلام کرده است: در این چند روز بسیار فکر کردم، فکر کردم به کودکانی که غم میانه چشم‌هایشان موج می‌زند و هدیه دشمنان به آنها گلوله است و بمب و آوار. فکر می‌کنم باید به جای آب روی سرم خاک بریزم، برای همدردی با کودکانی که میان خون و درد و آتش زندگی می‌کنند. من چالش آب را پس می‌گیرم و برای همدردی با کودکان غزه همه کار می‌کنم.
 
البته این اقدام علی ضیا با پخش یک گزارش در یکی از برنامه‌های خبری دوشنبه شب سوم شهریورماه همزمان شده است. در این گزارش از عملکرد بازیگران سینما در حضور در چالش آب یخ انتقاد شده بود و با نشان دادن افرادی که با ریختن سطل خاک بر سر با قربانیان غزه همدردی کرده بودند، این حرکت ترویج شده بود. علی ضیا مجری تلویزیون با این اقدام در راستای مقررات تلویزیون گام برداشته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>