سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب

نقش ملکه انگلستان در سیاست را در «کاخ باکینگهام» ببینید

75caef4def7cd20811b18c752e09ff1a

مستند «کاخ باکینگهام» به کارگردانی مهدی نقویان به نقش ملکه انگلستان در سیاست این کشور می‌پردازد.

مستند «کاخ باکینگهام» به کارگردانی مهدی نقویان به نقش ملکه انگلستان در سیاست این کشور می‌پردازد.

نقویان درباره این مستند به سوره سینما گفت: تحقیقات این مستند مدت ها قبل به اتمام رسیده بود، اما ادامه کار را به دلیل کمبود منابع مالی و پیدا کردن تهیه کننده قوی متوقف کردیم. اخیرا شبکه ۴ به عنوان تهیه‌کننده این مستند کار را برعهده گرفت و اکنون نگارش فیلمنامه و تصویربرداری را باسرعت بیش‌تری دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که این مستند برای مردم عام ساخته خواهد شد و برایمان مهم است که مردم زبان این فیلم را بفهمند تا قشری خاص، نگارش فیلمنامه را قدری عوض کردیم به گونه ای که قسمت اعظم این مستند را فیلم‌های آرشیوی تشکیل می‌دهند و قسمت کمی هم مصاحبه با کارشناسان را خواهیم داشت. این موضوع باعث جذابیت بیشتر اثر خواهد شد. همان طور که این موضوع را در مستند «گاو خشمگین» هم دیدیم. نام «کاخ باکینگهام» موقت است و احتمالا عوض می‌شود. تلاش می‌کنیم این مستند را تا جشنواره عمار امسال آماده کنیم و در این جشنواره شرکت دهیم.

«کاخ باکینگهام» مستندی با موضوع نقش ملکه انگلیس در سیاست این کشور است. در این مستند تاریخچه سلطنت در انگلستان و ساختار قانونی آن روایت می‌شود. همچنین اختیارات ملکه اعم از تعیین و انتخاب شورای مرکزی ارتش انگلیس، اعضای شبکه خبری BBC و … به تصویر کشیده خواهد شد. در این مستند این ادعا که ملکه انگلیس یک شخصیت تشریفاتی است بررسی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>