سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۹:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

تولید مستندی درباره دوره بلوغ/ در راه جشنواره فیلم عمار

nojavan

تورج کلانتری مستندی درباره دوران بلوغ و مشکلات نوجوانان در این مقطع می‌سازد.

تورج کلانتری مستندی درباره دوران بلوغ و مشکلات نوجوانان در این مقطع می‌سازد.

کلانتری درباره این مستند به سوره سینما گفت: این مستند با موضوع بلوغ جوانان و مشکلات آن‌ها است. در این مستند سعی می‌کنیم به سراغ جوانان و نوجوانان ۱۴ تا ۱۸ سال برویم و با ایجاد فضای دوستانه و صمیمی، دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها در این مرحله از زندگیشان را از زبان خودشان بشنویم. همچنین سعی می‌کنیم با گفت و گو با نوجوانان به آسیب شناسی این موضوع بپردازیم.

وی درباره روند ساخت این مستند و حضور آن در جشنواره‌ها گفت: کار تحقیقات و نگارش فیلمنامه این مستند را اخیرا تمام کردم و وارد مرحله تصویربرداری شده‌ایم. هنوز عنوان قطعی برای این مستند انتخاب نکرده‌ایم. قصد داریم این مستند را برای جشنواره مردمی عمار آماده کنیم و در جشنواره شرکت دهیم، اما نمی‌توان قول داد که فیلم چه زمانی آماده شود.

این مستند به کارگردانی تورج کلانتری و در موسسه « نجوای زلال هنر » تهیه می‌شود. تورج کلانتری تاکنون مستندهای «سینمای ۹۹ درصدی» با موضوع اکران‌های مردمی جشنواره عمار و «همزاد عاشقان » با موضوع زنده‌یاد قیصر امین پور را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>