سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

«فردا» برای اکران عمومی کوتاه می‌شود/ «کریمه» مجموعه‌ای جاده‌ای درباره حضرت معصومه (س)

Farda

فیلم سینمایی «فردا» برای اکران عمومی چند دقیقه کوتاه می‌شود.

فیلم سینمایی «فردا» برای اکران عمومی چند دقیقه کوتاه می‌شود.

حسین صابری تهیه کننده سینما و تلویزیون در رابطه با فعالیت های سینمایی خود به سوره سینما گفت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» را به کارگردانی وحید موساییان دریافت کردیم. شرایط برای ساخت این فیلمنامه هنوز مهیا نشده و علاوه بر بازنویسی و تصحیح به دنبال جذب سرمایه هستیم و امیدواریم بتوانیم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم. همچنین فیلم سینمایی «فردا» که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر اکران شد قرار است با اعمال برخی اصلاحات بخش‌هایی از آن دوباره تدوین و در نتیجه دقایقی از فیلم کوتاه شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است بخش‌هایی از زندگی حضرت معصومه (س) را در قالب مجموعه تلویزیونی به تصویر آورد گفت: در جلسات متعددی که با تولیت محترم آستان مقدسه حضرت معصومه ( س) و سازمان صدا سیما داشتیم طرحی آماده کردیم که بعد از دوسال تحقیق و بررسی آن را ارائه کرده و برای تولید به توافق رسیدیم. به دلیل بالا بودن حساسیت‌ها تحقیق همچنان ادامه دارد و با جمع بندی کلی همزمان نگارش فیلمنامه نیز آغاز می‌شود.

حسین صابری افزود: این مجموعه قصه زندگی حضرت معصومه (س) از آغاز هجرت ایشان از مدینه به قم است. سریال «کریمه» در زمره تولیدات ویژه الف قرار دارد و با توجه به این که اثری جاده‌ای‌ است، به همین خاطر از حیث سبک و سیاق کمی متفاوت از سایر آثار تاریخی است.  هنوز کارگردانی برای این اثر انتخاب نشده اما به محض آغاز نگارش باید کارگردان انتخاب شود تا همزمان روند شکل گیری قصه انسجام بیشتری داشته باشد.

فیلم سینمایی «فردا» به کارگردانی مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از سه اپیزود درباره پیوند زندگی و مرگ ساخته شده است. ستاره اسکندری، علی دهکردی، امیر دلاوری، علیرضا شجاع نوری و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>