سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

«کافه ماهواره» به تلویزیون می‌رود/ یک بازیگر روی صندلی اجرا

payam-eskandari1

برنامه تلویزیونی «کافه ماهواره» با اجرای پیام اسکندری از شبکه ۳ روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «کافه ماهواره» با اجرای پیام اسکندری از شبکه ۳ روی آنتن می‌رود.

اسکندری دراین باره به سوره سینما گفت: «کافه ماهواره» نام آیتمی از برنامه تلویزیونی «به سوی غرب» به کارگردانی بهزاد شیخ است که در مرحله ضبط هستیم و تا یک ماه آینده برای پخش آماده خواهد. این برنامه  جمعه‌ها ساعت ۸ تا ۱۰ شب از شبکه سه روی آنتن می‌رود. در هر قسمت با حضور یک بازیگر به گفت و گو در رابطه با برنامه های ماهواره، کارکردها و تحلیل تاثیر آنها روی مردم می‌پردازد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «خانه بی پرنده» افزود: فیلم سینمایی «هشتمین روز هفته» اولین ساخته بلند داستانی امیر سائلی را در نوبت اکران دارم. همچنین تصویربرداری دو تله فیلم «شوق جوانی»  ساخته مسعود رشیدی و «میان دو هیچ» به کارگردانی مهیار عبدالمالکی به پایان رسیده و به زودی از تلویزیون پخش می شود.

payam-eskandari2

پیام اسکندری با فیلم سینمایی «وقتی همه خوابیم» به کارگردانی بهرام بیضایی به سینما آمد و با حضور در فیلم‌های متعدد سینمایی و تلویزیونی از جمله «خانه بی پرنده» و «مادر نام دیگر عشق» فعالیتش را ادامه داد. تله فیلم «جزر و مد»  با بازی این بازیگر بارها از تلویزیون پخش شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>