سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

«شهرموشها ۲» لطمه‌ای به فروش فیلم‌های دیگر نزد/ استقبال شمال شهری‌ها از فیلم

shahre-mooshha

مدیر پردیس سینمایی ملت گفت: خوشبختانه اکران «شهرموشها ۲» لطمه‌ای به فروش سایر فیلم‌ها نزده است.

مدیر پردیس سینمایی ملت گفت: خوشبختانه اکران «شهرموشها ۲» لطمه‌ای به فروش سایر فیلم‌ها نزده است.

محمدهادی منبتی با ابراز رضایت از فروش فیلم‌های اکران شده در پردیس سینمایی ملت به سوره سینما گفت: خوشبختانه فیلم‌ها فروش خوبی دارند و بر خلاف آنچه ما تصور می‌کردیم با مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شده «شهرموشها ۲»  فروش فیلم‌های دیگر را مختل نکرد، اما در سه روز اخیر بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داد.

وی افزود: این فیلم در پردیس سینمایی ملت در اولین روز اکران  6 میلیون تومان فروش داشت که پنج شنبه این رقم به ۹ میلیون و جمعه به ۱۱ میلیون تومان رسید. در پردیس آزادی هم جمعه شب فیلم نزیک ۲۰ میلیون تومان فروخت. «شهرموشها ۲» اگرچه شرایط خوبی در پردیس‌های شمال و مرکز شهر دارد اما در پردیس‌ها و سینماهای جنوب تهران هنوز جایگاه خود را پیدا نکرده و از این بابت لزوم تبلیغات بیشتر در سایر مناطق احساس می شود.

منبتی افزود: طبق برنامه شورای صنفی از هفته آینده مهلت اکران برخی آثار به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه چه میزان از کف فروش را می‌توانند پر کنند برخی فیلم ها حذف و جایشان را به «آرایش غلیظ» و «آتش بس۲» خواهند داد. به زودی طرح «سینماکارت» با نصب دستگاه‌های کارتخوان ویژه اجرایی می‌شود.


One thought on “«شهرموشها ۲» لطمه‌ای به فروش فیلم‌های دیگر نزد/ استقبال شمال شهری‌ها از فیلم”

  1. هاشم اقایی می‌گه:

    از اول هم معلوم بود که شهر موشها نمیتواند موفقیت گذشته اش را تکرار کند و نمیشود انرا با کاری مثل کلاه قرمزی مقایسه کرد چرا که کلاه قرمزی وشخصیتهایش بسیار شخصیتهای جذابتر وکاملتری هستند وشخصیتهای شهر موشها در حد تیپ باقی مانده اند از سوی دیگر شهر موشها تداوم نداشته و کار ی است که از خاطرهها رفته است اما مثلا کلاه قرمزی همواره خود را در اذهان با تولید برنامه ها وفیلمهای مختلف زنده نگه داشته شهر موشها  به کمک اسپانسرهای ثروتمند وشبه دولتی والبته هیاهو وامارهای عجیب و تبلیغاتی از فروش های انچنانی سعی میکند تبدیل به یک اثر بسیار پرفروش شود اما مطمئنا تا حد مورد نظر سازندگانش موفق نخواهد بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>