سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

چهار سال دوری بقایی از تلویزیون/ خلاقیتی در برنامه‌ها نمی‌بینم

behrooz-baghayee-1

بهروز بقایی بازیگر و کارگردان باسابقه تلویزیون چهارسال است که از فعالیت‌های تلویزیونی فاصله گرفته و مشغول تئاتر است.

بهروز بقایی بازیگر و کارگردان باسابقه تلویزیون چهارسال است که از فعالیت‌های تلویزیونی فاصله گرفته و مشغول تئاتر است.

بقایی در رابطه با احوال این روزهایش به سوره سینما گفت: قصد دارم با یک نمایش در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشم. مدت چهار سال است که هیچ فعالیتی در تلویزیون ندارم. در این مدت پیشنهاد جالبی نداشتم، کماکان پیگیر برنامه‌های تلویزیون هستم، به نظرم برنامه‌های تلویزیونی نه تنها افت کرده، بلکه دچار سیر نزولی شده و دیگر خلاقیت و نوآوری در کارها شاهد نیستیم. این مساله توجه مردم را به سوی رسانه‌های دیگر سوق داده است.

بازیگر مجموعه «همسران»  با تایید این نکته که بسیاری از برنامه سازان طراز اول دیگر در تلویزیون حضور ندارند افزود: نمی‌دانم چه نگرشی بر تلویزیون حاکم است که برای عده ای کار کردن دیگر معنا ندارد؟ برنامه‌های فعلی چنگی به دل نمی‌زنند. اغلب کسانی که پیش از این در تلویزیون به طورجدی فعالیت می‌کردند این روزها آثارشان را در شبکه نمایش خانگی ارائه می‌دهند. افرادی هم که هنوز تعلقی به فضای تلویزیون دارند، تنها به شرط داشتن حامی مالی می‌توانند کار کنند. این روزها دیگر به تلویزیون فکر نمی‌کنم و تمرکزم روی تئاتر است. قصد دارم به عنوان کارگردان در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته باشم.

behrooz-baghayee-2

بهروز بقایی بازی در مجموعه‌های «به کجا چنین شتابان»، «توی گوش سالمم زمزمه کن»، «نوعی دیگر»، «خانه سبز» و … را در کارنامه دارد. او در دهه ۷۰ یکی از پرکارترین برنامه‌سازان تلویزیون بود و مجموعه‌های «ماه مهربان»، «نوعی دیگر»، «دنیای شیرین»، «آقای حسابی» و … را برای شبکه‌های مختلف کارگردانی کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>