سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

تحلیل متوسلانی از فروش سینماهای شهرستان/ همکاری با مازیار میری در یک مجموعه

motovaselani

بازیگر و کارگردان باسابقه سینما فیلمنامه و گروه خوب را عامل حضور در مجموعه مازیار میری دانست.

بازیگر و کارگردان باسابقه سینما فیلمنامه و گروه خوب را عامل حضور در مجموعه مازیار میری دانست.

محمد متوسلانی در رابطه با تازه ترین بازی خود به سوره سینما گفت: این روزها درگیر بازی در سریال مازیار میری هستم و یکی از نقش های اصلی را در کنار امین تارخ، سعید چنگیزیان و سعید پورصمیمی و … به عهده دارم. با توجه به روندی که در آثار تلویزیونی شاهد هستیم خوشبختانه «گاهی به پشت سرت نگاه کن» با دیدگاه من تناقض نداشت. علاوه بر متن، گروه و کارگردانی خوب تمایل مرا به بازی بیشتر کرد. ضمن اینکه داستان فیلم معمایی با خود دارد که تا پایان مخاطب را درگیر می‌کند و این از نکات جذاب مجموعه برای من بود. ابتدا قرار بود این سریال ۳۰ قسمتی باشد اما تا الان ۳۸ قسمت آن نوشته شده و تا اسفندماه تصویربرداری ادامه دارد.

وی افزود: قبل از این کار در پروژه سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد حضور داشتم. بخش اعظم این فیلم سینمایی جلوی دوربین رفت و بازی من تمام شد، اما قسمت‌های مربوط به اتومبیلرانی هنوز ضبط نشده است و با توجه به مسایل پیش آمده عوامل فیلمساز فعلا برنامه ای برای ادامه کار ندارند. این فیلم سینمایی یکی از سنگین ترین تولیداتی است که تا به حال اجرایی شده. امیدوارم بعد از این همه زحمت و صرف هزینه شرایطی پیش بیاید تا «لاله» به سرانجام برسد.

مدیر سینما آزادی بابل در رابطه با شرایط فروش فیلم‌ها در شهرستان گفت: پیش از این ۶ سالن سینما در این شهر وجود داشت که ۲ سینما بسته شد. اخیرا هم سومین سینما تعطیلی خود را اعلام کرد. تنها یک سالن باز است که متاسفانه فروش فیلم با بهای بلیت 3000 تومان هم چنگی به دل نمی زند. متاسفانه در این شرایط تبلیغ سودی ندارد، تجربه نشان داده تمایل نداشتن مردم به سینما باعث می‌شود همه سرمایه ای که برای تبلیغ و جذب مخاطب انجام می‌شود برگشت ندارد و تنها به افزایش هزینه ها می‌افزاید.

وی افزود: سال های قبل روز های تعطیل برای سینماداران نشانه فروش خوب بود، اما الان جمعه‌ها کمترین روز فروش را داریم. ماه گذشته به یهانه تعطیلات عید فطر بسیاری از سینماداران به اکران فیلم های بفروش اصرار داشتند، اما متاسفانه هیچ استقبالی نشد. در روزهای تعطیل موفقیتی در گیشه مشاهده نمی‌شود. اگرچه تجهیزات برخی سینماهای شهرستان از ۹۰ درصد سینماهای تهران هم بهتر است، اما مردم وقتی برای سینما رفتن نمی‌گذارند. امیدوارم با اکران «شهرموشها ۲» مخاطبان شهرستان هم به سینما روی خوش نشان دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>