سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

تجربه متفاوت بازیگر کمدی در سریال تاریخی

IMG16571763

یوسف صیادی این روزها در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازی می‌کند.

یوسف صیادی این روزها در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازی می‌کند.

این بازیگر درباره تازه ترین فعالیت تلویزیونی خود به سوره سینما گفت: در «معمای شاه» نقش امیر مسعود یکی از پسران دکتر وزیری را ایفا می‌کنم که نسبت به کارهای قبلی ام متفاوت است. از دو ماه پیش بازی من آغاز شده و طبق برنامه تا ۸ ماه دیگر ادامه دارد. این مجموعه بخشی از تاریخ معاصر را روایت می‌کند.

صیادی که بیشتر به حضور در فیلم‌های کمدی شهرت دارد افزود: اخیرا با مجموعه «شوخی کردم» ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشتم. بعد از آن هم سال گذشته در دو فیلم حضور داشتم که هنوز به بازار نیامده و قرار است همزمان با حضورم در این سریال فیلم دیگری کلید بخورد که تا ماه آینده وضعیت تولید آن مشخص می‌شود.

بازیگر مجموعه «ساعت خوش» در این بخش از سریال «معمای شاه» با سعید نیک‌پور در نقش دکتر وزیری، گوهر خیراندیش در نقش همسر دکتر وزیری، امیریل ارجمند و آزاده اسماعیل خانی در نقش فرزندان دکتر همبازی شده است. داستان این بخش حول محور خانواده دکتر وزیری و پسر او محمود با بازی ارجمند شکل گرفته است. از زمانی که پسر دکتر وزیری همراه محمدرضا پهلوی در مدرسه لوزان سوییس درس می‌خوانده و بعد از بازگشت از سوییس به فردوست نزدیک و وارد مسایل سیاسی می‌شود که در واقع آغاز ورود خانواده دکتر وزیری به سیاست از این زمان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>