سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
غزل صارمی:

خوشحالم در فیلمی درباره زنان بازی کردم

ghazal-saremi

بازیگر فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» تأکید کرد خوشحال است که در فیلمی که تمرکزش بر زنان است حضوری هر چند کوتاه دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» تأکید کرد خوشحال است که در فیلمی که تمرکزش بر زنان است حضوری هر چند کوتاه دارد.

غزل صارمی بازیگر سینما امسال در فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» حضوری کوتاه دارد. صارمی را با فیلم سینمایی «عروس آتش» به کارگردانی خسرو سینایی به خاطر داریم. او هم‌اکنون دانشجوی رشته ادبیات در مقطع فوق لیسانس در خارج از کشور است. وی درباره دغدغه‌های بازیگری‌اش، سال‌های دور از سینما و حضور در جشنواره فیلم فجر به سوره سینما گفت: پناه برخدا رضایی را از قبل می‌شناختم. فیلم‌هایش را دیده بودم. هم‌دانشکده‌ای بودیم. به واسطه یکی از دوستان برای «گهواره‌ای برای مادر» معرفی شدم. برایم جالب بود که دوستان به یاد من بودند.

این بازیگر افزود: در اولین دیداری که با پناه بر خدا رضایی داشتم و با هم گپ و گفت کردیم قرار شد در یکی از سکانس‌های فیلم «گهواره‌ای برای مادر»  بازی کنم. بعد از مدت‌‍‌ها برایم خوشایند بود که دوباره بازی کنم هرچند در یک سکانس. نوع نگاه رضایی را دوست دارم. کارش را بلد است. گروه هم بسیار حرفه‌ای بودند. خوشحالم که در فیلمی که تمرکزش بر زنان است من هم حضور داشته‌ام.

صارمی ادامه داد: آخرین حضور من در جشنواره فجر سال گذشته بود که فیلم «سفر سرخ» در بخش جنبی جشنواره به نمایش درآمد. به هر حال این جشنواره یکی از بهترین جشنواره‌های ماست و هیچ بازیگری نمی‌تواند با بی تفاوتی از کنار آن بگذرد.
این بازیگر درباره کمرنگ بودن حضورش در سینما در سال‌های اخیر گفت: بعد از «عروس آتش» دانشجو شدم و بیشتر سعی کردم زمینه‌های دیگر را تجربه کنم. فیلمسازی کوتاه و داستان‌نویسی را تجربه کردم. همچنان در خارج از کشور مشغول تحصیل در رشته ادبیات هستم.

بازیگر مجموعه «زیر تیغ» گفت: علاقه‌ام به بازیگری هیچ وقت کم نشد و حتی این اواخر دوست دارم که بازی کنم اما خب مشغول تحصیل هستم. ارتباطم را با سینما از طریق فیلم دیدن، ترجمه کردن و غیره حفظ کرده‌ام. شاید به خاطر شرایط فعلی زندگی‌ام از بازیگری دور شوم ولی این علاقه و دغدغه در من کمرنگ نمی‌شود. سعی می‌کنم همه چیز را خوب تجربه کنم و توانم را جمع کنم تا در فرصت‌های آینده حتی در حضوری یک سکانسی، بازی کنم و ارائه‌ای موفق نسبت به قبل داشته باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر در مدتی که در ایران است پیشنهاد بازیگری داشته باشد خواهد پذیرفت یا نه گفت: حتما استقبال می‌کنم. می‌توانم با اساتیدم در خارج از کشور که خودشان از مشوقان من برای ادامه دادن بازیگری هستند وارد دیالوگ شوم که فرصتی به من بدهند که برای مدتی در ایران بمانم.

صارمی گفت: برای پناه برخدا رضایی و فیلمش آرزوی موفقی می‌کنم. او کارگردانی با استعداد، پر شور و شوق و خوش‌فکر است. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. هر پیشرفتی برای هر کارگردانی، پیشرفت برای کلیت سینماست.