سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

۱۰۰ نقطه خراسان شمالی میزبان جشنواره فیلم مقاومت

moghavemat2

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: حداقل در ۱۰۰ نقطه خراسان شمالی جشنواره فیلم مقاومت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: حداقل در ۱۰۰ نقطه خراسان شمالی جشنواره فیلم مقاومت برگزار می‌شود.
 
سوره سینما- به گزارش روابط عمومی  سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حسن کریمی دلاور مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی در خصوص اینکه جشنواره در کدام نقاط محروم این استان برگزار می شود گفت: شهرستان لوجلی، شهرستان راز و جرگلان، بام و صفی آباد، مانه و سملقان، جاجرم، سرداب و سرانی، گرمه، درق، رباط و گیفان مناطق محروم و مرزی هستند که شاهد برگزاری جشنواره خواهند بود.

وی افزود: به اعتقاد ما موضوع دفاع مقدس موضوعی فراگیر به شمار می رود و لازم است جشنواره در مقیاس فراگیر تر برگزار شود. مضاف بر اینکه سردار یوسفعلی زاده هم تاکید داشتند هر سوله بسیج به عنوان یک سینما  از آن استفاده شود و با امکانات حداقلی این برنامه در همه نقاط خراسان شمالی اجرا شود. حداقل اگر بر نامه ها برگزار نمی شود اما فیلم دفاع مقدس برای مردم نمایش داده شود.

این مسئول در مورد اینکه در کدام شهرها برای اولین بار این رویداد سینمایی برگزار می شود گفت: مانه و سملقان، راز و جرگلان، بام و صفی آباد، رباط، سرداب، سرانی وکوسه  شهرهایی هستند که برای اولین بار شاهد برگزاری جشنواره مقاومت هستند.

کریمی با بیان اینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا مردم عادی هم بتوانند از این رخداد استفاده کنند گفت: به همین منظور مراسم افتتاحیه و اختتامیه برگزار می کنیم . نشست خبری، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات شهری و ستاد شهرستانی تشکیل  می دهیم و همچنین از طریق فرماندهان پایگاه و حوزه های بسیج و تعامل بین قشری در اطلاع رسانی برای مردم عادی بهره می بریم.

وی در بخش دیگری از صحبت خود با اشاره به اینکه نمایش فیلم چ برای نمایش در سینماهای خراسان رضوی قطعی شده اما نام دیگر فیلم ها فعلا مشخص نیست گفت: حداقل در ۱۰۰ نقطه خراسان شمالی  جشنواره فیلم مقاومت برگزار می شود.تاکنون مدیر کل ارشاد همکاری لازم را با ما داشت و در ادامه قطعا همکاری های دیگر توسط رؤسا صورت می گیرد. 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>