سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

۷۰ درصد دکور «اتاق عمل» آماده شد/ وضعیت ویژه همکاری با مدیری

ali-lak-poorian

علی لک پوریان بازیگر ثابت آثار مهران مدیری می‌گوید: روند تولید مجموعه‌های این کارگردان از صفر تا صد گروهی انجام می‌شود.

علی لک پوریان بازیگر ثابت آثار مهران مدیری می‌گوید: روند تولید مجموعه‌های این کارگردان از صفر تا صد گروهی انجام می‌شود.

این بازیگر که به زودی در سریال «اتاق عمل» ساخته مهران مدیری ایفای نقش می‌کند به سوره سینما گفت: این سریال فعلا در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. ۷۰ درصد دکورها ساخته شده. پیش تولید سخت و سنگینی داریم هنوز برای انتخاب نقش‌ها تصمیمی گرفته نشده است. کار با مهران مدیری کاملا گروهی پیش می‌رود و همه از صفر تا صد آن با هم هستند. از طرفی اعتماد به این کارگردان آن قدر زیاد است که کسی به اینکه قرار است چه نقشی بازی کند فکر نمی‌کند.

وی افزود: قعطا چنین  اتفاقی همیشه نمی‌افتد و خیلی سخت می شود کارگردان را آن قدر باور داشت که همه چیز را به او سپرد. اما در این گروه شرایط متفاوتی را می‌توان تجربه کرد. همه اعضا در پیش‌تولید، نگارش، انتخاب بازیگر و … دخیل اند و باهم تعامل دارند. به همین خاطر دیگر فرصتی برای اینکه هر بازیگر از ابتدا بخواهد به نقش و خلق شخصیت فکر کند نمی‌ماند. نقش‌ها به مرور و با مشورت دوستان که در راس آن‌ها آقای مهران مدیری است این اتفاق می‌افتد. البته این اعتماد نتیجه سال‌ها همکاری است و قطعا اگر چنین پیشنهاد همکاری از سوی کارگردان دیگری مطرح شود جای تامل و بررسی دارد.

علی لک پوریان در مجموعه‌های «شبهای برره»، «باغ مظفر»، «نج مظفر»، «قهوه تلخ» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>