سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

سه فیلم کوتاه حوزه هنری کردستان در جشنواره پروین اعتصامی

Hozeh-Ostani-kordestan

فیلمهای «مونس»، « پروانه‌ها» و «بوکه بارانه» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در جشنواره پروین اعتصامی حضور دارند.

فیلمهای «مونس»، « پروانه‌ها» و «بوکه بارانه» از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در جشنواره پروین اعتصامی حضور دارند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کردستان امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: هیات انتخاب جشنواره پروین اعتصامی ۸۵ فیلم داستانی راه یافته به بخش مسابقه هشتمین دوره جشنواره پروین  اعتصامی را معرفی کردند. این سه اثر از بین  580 فیلم داستانی که توسط هنرمندان و فعالان این حوزه به دفتر جشنواره ارسال شده بود، توسط هیات انتخاب به ریاست محمدرضا اصلانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و موفق به حضور در جمع   85  فیلم داستانی راه یافته به  بخش رقابتی جشنواره شدند. 

وی ادامه داد: در بخش مسابقه نیلوفر زرین ۷۸ فیلم داستانی شامل ۴۱ فیلم از فیلمسازان زن با موضوع آزاد و ۳۷ فیلم داستانی از مردان فیلمساز با موضوع زن انتخاب شده است که در این بین فیلم « مونس » به کارگردانی ئه سرین محمودی در بخش فیلمسازان زن و فیلم‌های «بوکه بارانه» ئاکو زندکریمی و «پروانه‌ها» عدنان زندی در بخش مردان فیلمساز با موضوع زن به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کرده‌اند. 

مرادی افزود : هشتمین جشنواره پروین اعتصامی  از بیست و هشتم  مهرماه تا دوم آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود. خوشبختانه فیلم های تولیدی حوزه هنری کردستان در تمامی دوره های این جشنواره حضور داشته و جوایزی را دریافت کرده است. 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>