سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۸:۴۴ ق.ظ چاپ مطلب

اکران همزمان «خانوم» در سینماهای شهرستان/ پاکروان یک فیلم شهری می‌سازد

khanoom

پخش تیزر و آنونس «خانوم» در سالن های سینما و تبلیغات تلویزیونی آغاز شده و این فیلم سینمایی به زودی اکران می‌شود.

پخش تیزر و آنونس «خانوم» در سالن های سینما و تبلیغات تلویزیونی آغاز شده و این فیلم سینمایی به زودی اکران می شود.

تینا پاکروان کارگردان «خانوم» در رابطه با اکران اولین تجربه بلند سینمایی خود گفت: تبلیغات فیلم را در تلویزیون و سینما آغاز کردیم. تبلیغات محیطی هم با توجه به هزینه های سرسام آوری که دارد و بدون اسپانسر امکان گستردگی ندارد، از دو روز دیگر در برخی مناطق آغاز می‌شود و همزمان در مشهد و آمل و فیروزکوه ادامه دارد.

وی افزود: پخش فیلم «خانوم» به حوزه هنری تعلق دارد و فیلم به سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود. هنوز تعداد سالن‌ها مشخص نشده اما قطعا در تمام پردیس‌ها اکران داریم. روزهای آخر تابستان مردم به شهرهای شمالی کشور و البته مشهد سفر می‌کنند، در تلاشیم بتوانیم به طور همزمان در این شهرها و سایر مناطق کشور اکران داشته باشیم.

این کارگردان  در ادامه گفت: تهیه فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» به کارگردانی کاوه ابراهیم پور هفته پیش به پایان رسید و مراحل پایانی مونتاژ را پشت سر می گذراند. فیلمنامه دیگری هم در دست تهیه و تولید دارم که با دریافت پروانه تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را خودم به عهده می‌گیرم. هنوز نامی برای این فیلمنامه در نظر ندارم،  ولی از نظر موضوعی این فیلم هم زن محور و ملودرامی است که قصه آن در فضای تهران امروز می‌گذرد.

تینا پاکروان فعالیت های سینمایی خود را از دوران نوجوانی با فعالیت در مجله سینمایی گزارش فیلم در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. او در  سالهای اخیر به عنوان دستیار کارگردان، مدیربرنامه ریزی، مجری طرح و تهیه‌کننده در کنار داریوش مهرجویی، بهمن فرمان‌آرا، بهرام بیضایی، فریدون جیرانی و مسعود کیمیایی فعالیت کرده است. «خانوم» اولین تجربه بلند سینمایی او در مقام کارگردان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>