سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

«پایان روز ماتم» برای محرم آماده نمایش شد/ فیلمی با بازی حکیمی و اسکندری

payane-matam1

فیلم تلویزیونی «پایان روز ماتم» درباره دفاع مقدس و ماه محرم برای پخش تلویزیونی آماده شد.

فیلم تلویزیونی «پایان روز ماتم» درباره دفاع مقدس و ماه محرم برای پخش تلویزیونی آماده شد.

محمد عبدی‌زاده کارگردان این پروژه درباره این فیلم تلویزیونی به سوره سینما گفت: تصویربرداری «پایان روز ماتم» اواخر بهمن ماه سال گذشته به پایان رسید و تدوین آن خردادماه انجام شد. از آنجا که داستان در ماه محرم رخ می‌دهد در صددیم آن را برای این مناسبت در آبان ماه روی آنتن ببریم.

وی افزود: «پایان روز ماتم» قصه زندگی علی جانباز شیمیایی است که در ایام محرم مداحی می‌کند. او زمان جنگ قبل از شهادت دوستش به او قول می‌دهد تا از پدر و مادرش مراقبت کند. علی به خاطر آسیب دیدن تارهای صوتی دچار مشکل می‌شود و  پزشکان او را از مداحی منع می کنند و …

«پایان روز ماتم» در لوکیشن های مختلفی در شهر تهران مقابل دوربین رفته و بخش های قابل توجهی از فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری شده است. اما فضای امامزاده شعیب در حوالی منطقه کن تهران و  حسینه آن لوکیشن اصلی این فیلم بوده است.

payane-matam2

محمد عبدی‌زاده پیش از این به عنوان دستیار کارگردان در سینمای ایران فعالیت داشته و این اثر اولین ساخته بلند او محسوب می‌شود. دانیال حکیمی، لاله اسکندری، لیلا موسوی، رحمان باقریان، محمد برسوزیان، رضا کریمی، سادیا جلالی فرد و میثم هاشمی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند. این فیلم به تهیه‌‌کنندگی فرهاد اشرفی و آرمین بهادرانی تولید می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>