سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۹:۰۹ ق.ظ چاپ مطلب

ستار‌ه‌های سینما مهمان «آتش بس ۲»/ فیلمی که علی دایی را به ایوان شمس آورد

atash-bas-2

مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «آتش بس ۲» شامگاه دوشنبه ۱۷ مردادماه در سالن ایوان شمس برگزار شد.

مراسم اکران ویژه فیلم سینمایی «آتش بس ۲» شامگاه دوشنبه ۱۷ مردادماه در سالن ایوان شمس برگزار شد.

سوره سینما- شامگاه دوشنبه تهمینه میلانی کارگردان و محمد نیک بین تهیه کننده «آتش بس ۲» در آیینی ویژه آغاز اکران این فیلم را در فضایی صمیمی جشن گرفتند. بیتا فرهی، ماهایا پطروسیان، میلاد کیمرام، بیتا منصوری، علی دایی، ابوالحسن داوودی، هوشنگ گلمکانی، لادن مستوفی، مریلا زارعی و … در این مراسم حضور داشتند. پیش از شروع اکران فیلم تهمینه میلانی در سخنانی کوتاه گفت: ما قصد سخنرانی نداریم. هر وقت به مراسمی می‌روم که پیش از نمایش فیلم چند نفر سخنرانی و نطق می‌کنند حوصله‌ام سر می‌رود. از دوستان و همکارانم در این فیلم و از حامیان مالی «آتش بس ۲» سپاسگزارم، از دوستانم که در این فیلم با من همکاری کردند، می‌خواهم روی سن بیایند.

با دعوت میلانی، محمد نیک‌بین، میترا حجار، گوهر خیراندیش، رایان جواهریان، فلور نظری، مستانه مهاجر و … تعدادی از عوامل فیلم روی سن آمده، به حضار خوشامد گفتند. میترا حجار بازیگر نقش اول زن «آتش بس ۲» در سخنانی کوتاه پیام بهرام رادان بازیگر نقش اصلی را به حاضران رساند. رادان به دلیل حضور در محل فیلمبرداری فیلم تازه‌اش در شهر ری بود و به ایوان شمس نرسید.

«آتش بس ۲» داستان زوجی است که هر بار می‌خواهند به سفر بروند برایشان مشکل پیش می‌آید. بهرام رادان، میترا حجار، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی و … در این فیلم بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>