سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۳ در ۳:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

پوستر بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک رونمایی شد

roonamayee-poster-koodak

پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان طی مراسمی باشکوه در اصفهان رونمایی شد.

پوستر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان طی مراسمی باشکوه با حضور مسئولان جشنواره و داوران کودک و نوجوان در اصفهان رونمایی شد.

سوره سینما – به گزارش ستاد خبری جشنواره، در این مراسم که صبح امروز در تالار هنر شهر اصفهان برگزار شد، پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیانی از کلام‌الله مجید توسط رمضانی قاری نوجوان، سیدحسینعلی شهیدی مدیر اجرایی جشنواره به دعوت مجری برنامه روی صحنه رفت و ضمن خیرمقدم به حاضران، با سپاس از زحمات دست‌اندرکاران جشنواره در سال‌های گذشته، حضور مدیران جشنواره بیست و هشتم فیلم کودک را به واسطه دغدغه‌های فرهنگی‌ و فهم و درک بالای مدیران این دوره جشنواره ارج نهاد و یکی از نشانه‌های این دغدغه و فهم فرهنگی را برپایی مراسم رونمایی از پوستر این دوره در شهر اصفهان (برخلاف دوره‌های پیش) دانست.

در ادامه مراسم، گروه‌های کودک و نوجوان حاضر به اجرای «باز باران با ترانه» و سرود ای‌ایران پرداختند و سپس، مهدی مسعودشاهی دبیر جشنواره با اشاره به پشت سرگذاشتن دهه کرامت، تقارن این ایام را با برپایی این مراسم به فال نیک گرفت. او در سخنانش به لزوم توجه و رجوع جشنواره به فرهنگ ایرانی و اسلامی سخن گفت و اظهارامیدواری کرد که برنامه‌های این دوره جشنواره در شأن فرهنگ ایرانی و اسلامی و شئوناتی باشد که این کشور در دنیا به نامش شناخته شده است. مسعودشاهی همچنین گفت: دردنیایی که همه شاهدیم اطفال معصوم بیگناه قربانی خواسته‌های دنیایی جهانخواران می‌شوند، جشنواره کودک و پیام انسانی آن چگونه می‌تواند فرهنگ ایرانی و اسلامی ما را به جهانیان معرفی کند.

مسعودشاهی در بخشی از سخنانش به این نکته اشاره کرد که با دیدن شور و اشتیاقی کودکان و نوجوانی احساس جوانی می‌کند و این مراسم باید به دست خودبچه‌های اصفهان اداره شود.

poster-koodak-28

بنا بر این گزارش، در ادامه با پخش نماهنگی از پوسترهای بیست و هفت دوره جشنواره فیلم کودک، طی مراسمی باشکوه با حضور مسعودشاهی و شهیدی و نیز سه داور کودک و دو خبرنگار کودک حاضر در جشنواره امسال، پوستر این دوره جشنواره که حسین زارعی آن را بر اساس نشانه‌های فرهنگی هنر بومی اصفهان طراحی کرده است، رونمایی شد.

در بخش آخر مراسم نیز پس از سخنان کوتاه فرزان معظم مسئول داوران کودک و نوجوان جشنواره، داوران این دوره و خبرنگاران کودک و نوجوانان روی سن حاضر شدند و در قاب باشکوه باحضور دبیران و مسئولان جشنواره، عکسی به یادگار گرفتند.

از حاضران در این مراسم می‌توان به حمیدرضا دیبایی (معاون امور رسانه‌ای و ارتباطات و مشاور اجرایی دبیر جشنواره)، ناصر باکیده (مسئول دبیرخانه و بخش استان‌ها)، احمدناطقی (مسئول بخش جنبی و بخش مواد تبلیغی)، رضا آ‌ژ (مدیر تشریفات)، محمد پرویزی (مدیر هنری جشنواره)، مهدی بقایی (رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان)، فرزان معظم (مسئول کمیته داوران کودک و نوجوان) و … اشاره کرد.

اجرای یکدست زهرا علی‌نژاد مجری برنامه، اجرای هماهنگ و جالب توجه برنامه رونمایی که با آتش‌بازی و پرده برداری از پوستر با حرکت و نورپردازی جالبی همراه بود مورد توجه حاضران قرار گرفت ضمن آن که شعارهایی که کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم در حمایت از جشنواره سرمی‌دادند، حال و هوایی ویژه به این مراسم بخشیده بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>