سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۸ ب.ظ چاپ مطلب

نظر یک بازیگر قدیمی درباره «شهر موشها ۲»/ شرایط مالی تلویزیون خوب نیست

reza-banafshe-khah

بازیگر قدیمی سینما ابراز امیدواری کرد «شهر موشها ۲» در جذب مخاطبان موفق باشد.

بازیگر قدیمی سینما ابراز امیدواری کرد «شهر موشها ۲» در جذب مخاطبان موفق باشد.

رضا بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلمی نیستم. حدود ۲ هفته پیش در یک قسمت از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بیفتد» بازی کردم و این کار به پایان رسید. تله فیلم‌های «خانه تابستانی کریم» به کارگردانی مهدی رمضانی و «ازدواج بی‌دردسر» به کارگردانی بیژن شیرمرز را آماده پخش از شبکه نمایش خانگی دارم.

وی ادامه داد: قرار داد جدید ندارم و این روزها در رفت و آمد در محافل هنری با دوستان سینمایی ملاقات می کنم. اخیرا برای تماشای فیلم سینمایی «شهر موشها ۲» دعوت شدیم و به سینما رفتیم که به نظر من فیلم خوب و جذابی بود. امیدوارم این فیلم در اکران عمومی هم موفق و پرفروش باشد. البته بخش عمده ای از استقبال مخاطبان از این فیلم به دلیل سابقه ذهنی و خاطره خوبی است که از فیلم سینمایی «شهر موشها ۱» دارند ، اما در مجموع ساخت فیلمی مفرح و آموزشی برای کودکان شایسته تقدیر است.

بنفشه خواه درباره کمکاری خود در آثار تلویزیونی گفت: شرایط تلویزیون از لحاظ مالی مناسب نیست و به همین دلیل کمتر کار می‌کنم. در روزهای فراغت هم بدلیل علاقه ای که به ادبیات دارم به همراه دوستان در انجمن‌های ادبی و شعر حضور پیدا می‌کنیم که مهمترین انجمنی که در آن حضور می یابم انجمن ادبی «پروین اعتصامی» است که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در آنجا فعالیت می‌کنم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>