سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

«آتش بس ۲» پرفروش می‌شود/ بازیگران تازه‌وارد توانایی‌های نسل قبل را ندارند

flor-nazari

بازیگر فیلم سینمایی «آتش بس ۲» تاکید کرد این اثر فروشی قابل توجه در اکران عمومی دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «آتش بس ۲» تاکید کرد این اثر فروشی قابل توجه در اکران عمومی دارد.

فلور نظری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود در حوزه بازیگری به سوره سینما گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریاکنار» به کارگردانی آرش معیریان تمام شده و من تا یک هفته دیگر در یک فیلم داستانی به نام «الیما» به کارگردانی نازیلا حدیقی بازی خواهم کرد که یک درام اجتماعی با موضوع زندگی سالمندان است.

وی ادامه داد: درباره نام «الیما» توضیح مشخصی در فیلمنامه وجود ندارد. در این فیلم حضور سحر ذکریا نیز قطعی شده است. تصویربرداری در تهران و شمال کشور انجام  می‌شود. فکر می کنم که در روزهای آینده دیگر بازیگران و عوامل بطور کامل مشخص و نامشان اعلام شود.

بازیگر  فیلم «رویای خیس» گفت: فیلم سینمایی «آتش بس ۲» ساخته خانم تهمینه میلانی که در آن بازی کرده‌ام، به زودی اکران عمومی می‌شود. از تجربه همکاری با خانم میلانی راضی هستم و فیلم را دوست دارم. سری دوم این فیلم جذاب تر از بخش اول است. موقعیت هایی که بهرام رادان در این فیلم ایجاد می‌کند بسیار جذاب است و حتم دارم که فیلم در اکران عمومی موفق می‌شود و مخاطبان از آن استقبال می‌کنند.

وی در مورد شرایط این روزهای بازیگری گفت: من به دلیل اینکه در اینجا زندگی نمی کنم و پس از انجام کارهایم به آلمان بازمی‌گردم زیاد در گیر و دار مسائل و مشکلات بازیگری نیستم، اما وقتی مردم با ما مواجه می‌شوند معمولا درباره چهره‌های جوانی صحبت می‌کنند که در فیلم‌ها حضور دارند. جوانانی که نمی‌توان روی استعداد آنها حساب کرد و به دلیل شهرت و ثروت جذب بازیگری شده‌اند.

نظری ادامه داد: بازیگرانی که از نسل ما بودند بیشتر سابقه حضور در صحنه تئاتر را داشتند و در حوزه‌های دیگر تجربه کسب می کردند و بعد وارد سینما یا تلویزیون می‌شدند، اما امروز می بینیم که بیشتر جوان‌ها قصد دارند ره صدساله را یک شبه طی کنند. طبیعی است که با چنین ذهنیتیآنچه از آنها می‌بینیم کیفیت کمی دارد.

فلور نظری بازی در فیلم‌های سینمایی «آتش بس ۲»، «کلاهی برای باران»، «تسویه حساب»، «بیداری» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>